Gå til innhold

320i E36 tar inn vann

Ranger emnet

vidarj

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 1991 mod. BMW 320i E36 som tar inn en grei pytt med vann i baksete regionen hver gang det er vann på veien.. Dette har resultert i råte skader på seter, gulvteppe og belter... Men jeg finner ingen tegn til rusthull i gulv, eller dører...

Pakningen i Bakruta mi er gåen i alle kantene, men det er ikke vått på ryggen til setene, bare sittedelen...

OG;

Jeg har effektanlegg på bilen men skal snart på EU kontroll og lurer derfor på om det er katalysator org. på disse modellene? Har bare 2,5 toms hele veien...

Håper på svar.

Vidar

Volvo 240 stæsjvægon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nokk sjekke jævli godt rundt tunnelen til mellomakslen, inngangen til girspaken og rundt setene bak. et sted må det jo være synlig hvor det kommer vann inn! vil anbefalle deg å leie deg en byggvarmer og sette den i døråpningen på bilen din over natta elerno om du har garasje og tørke den helt for så å starte søkingen

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må nokk sjekke jævli godt rundt tunnelen til mellomakslen, inngangen til girspaken og rundt setene bak. et sted må det jo være synlig hvor det kommer vann inn! vil anbefalle deg å leie deg en byggvarmer og sette den i døråpningen på bilen din over natta elerno om du har garasje og tørke den helt for så å starte søkingen

Dette har jeg gjort, men jeg finner ikke noe sted... Kan være flere steder og.

Det legger seg små dammer under hvert av baksetene, og på gulvet kommer det fukt.

Tenkte først takluke, bakrute og gulv men finner ingen form for rust, såpass stor lekkasje, eller fukt rundt pakninger...

Er det en enkel måte å fjerne mugg/råteskade på forresten? Ser ikke for meg å bytte alt interiør bak er billig...

Volvo 240 stæsjvægon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...