dynaBel Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Er en liknende tråd på Diskusjon.no Så derfor Tenkte jeg skulle lage en tråd, hvor vi kunne samle alle spørsmålene i en tråd, om hvilken sang det er i youtubefilmen eller filmen etc etc man nettop har sett. så slipper man og lage mange små Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Kva heiter den første sangen i denne videoen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 tanken var og slutte med alle di enkle trådene som omhandlet en sang, her samler vi alle sangene til en tråd Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=AcjronQhB_4 hva heter sangen som starte sånn ca 6:45 Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Kva heiter den første sangen i denne videoen? Kan dessverre ikke hjelpe deg med den sangen, men fy faen for noen filmer du ser på:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Leter etter en sang jeg fant på youtube. Er vel av trance/dance kategorien, og i videoen danser det først en animert baby med smokk. Han danser forskjellige danser fra michael jackson og til andre ting, for så lenger ut i sangen kommer det to babyer til og danser samme greia. Noen som vet? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 sangen 1 minutt ut i videoen anyone?:) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 sangen 1 minutt ut i videoen anyone?:) Utrolig! for en gangs sskyld visste jeg det! Den er med på need for speed pro street! TV on the radio - wolf like me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 (endret) er det noen som vet hva noen av sangene i denne videoen heter? likte alle jeg! spesielt den som er på 0:34 Endret April 8, 2009 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Hvilken?? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hva heter den sangen som går sånn: "Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuhduuuuh! Duhduh duhduh duhduh duhu" ?? Er starten =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hva heter den sangen som går sånn: "Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuhduuuuh! Duhduh duhduh duhduh duhu" ?? Er starten =P Det er nok den der back to the future sangen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Hva heter den sangen som går sånn: "Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuh duh! Duhduh! Duhduuuuhduuuuh! Duhduh duhduh duhduh duhu" ?? Er starten =P http://www.youtube.com/watch?v=tYO7VXJvnKs Den heter "Dooh Dooh" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 (endret) Håper noen kan hjelpe meg meg med å finne sangen her: http://www.youtube.com/watch?v=xy3XFRnOgGE Endret April 29, 2009 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Leter etter en sang jeg fant på youtube. Er vel av trance/dance kategorien, og i videoen danser det først en animert baby med smokk. Han danser forskjellige danser fra michael jackson og til andre ting, for så lenger ut i sangen kommer det to babyer til og danser samme greia. Noen som vet? jakarta - one desire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg