Kjell190 Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 (endret) Er en sang som en "gruppe" jenter synger eller noe, forøvrig ganske ny tror jeg, synger ett eller anna here comes the giiirls, eller booys, med noe tuba lyd der, HJELP PLIIIS :) shiet, fant den, Sugababes - Here comes the girls <3 :D Endret Februar 17, 2010 av Yazzie løst Siter So i parallel double park that motherfucker sideways! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Noen snille her som har en sang a Rune Rudbeg de vill sende meg? ^^ Tror den heter "hvil i fred" ? synger om sin mor " mamma bare hvil i fred" eller noe i den duren. Eller heter den noe annet? derfor jeg ikke finner den? Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 leita her? http://www.sangtekster.no/FBrowse.aspx?SongName=&ArtistName=Rune+Rudberg+&BUrl=http%3a%2f%2fwww.lyricsdownload.com%2frune-rudberg-lyrics.html Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 kom ikke no der heller :S Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 (endret) * Endret Mars 3, 2010 av Dr_S Musikk/mp3 får du finne selv andre plasser, lovlig eller ulovlig :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 (endret) Høre endel på radio Norge på jobben, så det er en sang der som jeg hører engang i blant, som jeg tror det er Creedence Clearwater Revival som synger den. Veit ikke hva den fordømte låta heter :S Fant den selv :D Endret Mars 2, 2010 av Hufsa Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Heisann noen som vet hva siste sangen heter?? Siter ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V394rd Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Noen som følger med på paradise som vet hvilken sang som paradise avslutter med? går sånn: for something new in paradise. ellernoe sliikt ^^, Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Kan noen hjelpe meg med denne sangen? Trykk på "Lytt" http://nrk.no/urort/Laat/287200/default.aspx Hvor er sampelet som sangen begynner med - og går igjennom hele låta - hentet fra? Jeg er rimelig sikker på at det er en kjent film eller lignende? EDIT: Jeg ser jo nå i kommentarfeltet at en bruker har nevnt det allerede. Lillefot og vennene hans! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Ingen som vet hva Paradise sangen heter? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 hei.. dette er for dere som ser på tv3;) er en reklame for all film som går på tv3 i helgene osv..ser klipp av spiderman3 blant annet og mangen andre bra filmer. d høres utrolig ut som madonna som synger! er nesten 100% sikker på at d er henne, men har ennå ikke klart å finne sangen. noen som kan hjelpe meg?:D Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Hei!Noen som vet hvilken låt som spilles her ? Veit jeg quoter denne veldig seint, men kan hende at andre har nytte av det =) Sangen heter så mye som "Megara VS Dj Lee Social Society" :drunk: Har ikke hørt igjennom alle som ikke er besvert, men skal gjøre det nå så jeg kanskje kan hjelpe fler :) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Ingen som vet hva Paradise sangen heter? Må inrømme at jeg sleit litt med å finne den sangen! Huska ikke helt åssen den gikk, men er rimelig sikker på at jeg har finni riktig til deg :) David Guetta Feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over http://www.youtube.com/watch?v=LhldkEc8yyY Kan det stemme? :titties: Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Noen snille her som har en sang a Rune Rudbeg de vill sende meg? ^^ Tror den heter "hvil i fred" ? synger om sin mor " mamma bare hvil i fred" eller noe i den duren. Eller heter den noe annet? derfor jeg ikke finner den? Du kan ikke noe av teksten? Har en LAAAANG liste med sanger av Rune Rudberg foran meg nå, men finner ingen som heter "hvil i fred" Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg