Gå til innhold

Noen som trenger deler?

Ranger emnet

Estrewes

Anbefalte innlegg

Jeg har akuratt kjøpt meg en 240 som det fulgte med masser av deler. Er det noen som mangler noen deksel eller svarte lister på bilen sin så er det bare å si ifra. Jeg klarer ikke remse opp allt som jeg har, men kan nevne at det er 3 hovedlykter med reflektor og 1 hel og fin radiator og mye annet som skal selges.

Det er bare å spørre meg om jeg har noe, kanskje jeg har det...

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har maaange svarte lister, men har ikke 100% oversikt over det enda. Men dere mener de listene som er midt på dørene?

Hva vil dere gi? Har også masse nakkestøtter og diverse fangere og griller. Jeg kan ta bilder om dere er intressert.

PS: Jeg er intressert i å kjøpe eller bytte til meg to stk rød metallic dører uten rust. Har 3 stk helt størkene hvite dører som jeg kan bytte mot eller masse andre deler. Eller jeg kan kjøpe hvis prisen ikke er for høy. Kan ta bilde av bilen etterpå og vise hvilken farge det er.

Her er lista over svarte lister jeg har. Alle listene er rimlig fine, men noen er selvsakt finere enn andre. "Førstemann til mølla får først malt"

2stk Høyre framlist (passer 245 og 244)

2stk Venstre framlist (passer 245 og 244)

3stk Høyre framdør (passer 245 og 244)

3stk Venstre framdør ( passer 245 og 244)

2stk Høyre bakdør (passer 245 og 244)

1stk Venstre bakdør (passer 245 og 244)

2stk Høyre bak (passer 245)

1stk Venstre bak (passer 245)

Også har jeg fire lister over fangerne.

Har tatt noen bilder av tinga som jeg legger ut så dere kan se om det er noe dere vil ha.

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 mer eller mindre rustfrie dører som du kan kjøpe,trenger du de foran eller bak? De foran mangler handtak...!! Kom med bud! De er mørk rød metallic.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fargekoden på bilen din...? Finn ut det så kan jeg se om det samme kode på delebilen min...!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å komme med bud.....!! Har du mulighet til å maile bilder av bilen din så kan vi se om fargen matcher.....?!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider