Gå til innhold

Hvordan du ville stylet bilen din ?

Ranger emnet

Golf 91mod

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikke være sånne bling bling felger på Audi! ^

"Bling"-felga er jo Lamborghini-felger da. Har en følelse av at fotografen har vært litt for flink med kontraster.

Men er som det ble sagt bak her, lite poeng i styling. Less is more, keep it simple osv :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK folkens, grunnet masse pisspreik (på godt norsk) i den andre tråden slettet jeg den.

Hold derfor denne tråden til DE BILER SOM ER og ikke la det skli

helt ut, men normale kommentarer og innlegg er selvfølgelig tillatt.

Men flytter tråden til Audi delen, da dere poster masse

forskjellige Audi modeller.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bling"-felga er jo Lamborghini-felger da. Har en følelse av at fotografen har vært litt for flink med kontraster.

Men er som det ble sagt bak her, lite poeng i styling. Less is more, keep it simple osv :)

Eirik

Godt mulig det, men jeg er fortsatt ikke noen fan av krom felger på Audi. Polerte felger er fint, men krom blir for mye. Baklysa på den var også fy fy, selv om han hadde lakkert dem helt røde.

Edit: Felgene var fete som fy, men er bare finishen jeg ikke synes stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er høyglanspolerte. EyeLid, du som er whoreteks/fourtitude-nisse nummer en, kan ikke du grave fram tråden til den blå? Selv fant jeg den på Honda-Tech :P

Var i utgangspunktet felger, stretch, poke og senk jeg skulle fram til, hvor ofte ser du A4er i Norge som ser sånn ut a, dekket skjøvet helt kant i kant med hjulbuen og liggende lavt nedpå. Kan ikke nekte for at det gjør mye, hehe.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider