Gå til innhold

trenger tips til pioneer dvd spiller til bil.

Ranger emnet

maxgets

Anbefalte innlegg

Du nevner ikke hvor mye penger du ønsker å bruke, men siden du skal ha DVD spiller regner jeg med at du ikke akurat må snu på krona...

Får du 50% på Pioneer, så gå for gull! De to øverste her vil nok gi deg all grunn til å bli fornøyd.

Når det gjelder høyttalere så ville jeg sett på dette frontsettet.

Har du romslig økonomi, kan du kjøpe disse sammen med et passende delefilter som du f. eks kan finne i bilstereoseksjonen til eltek.

Sub trenger du også, og da vil nok denne gjøre jobben på en bra måte.

Synd Pioneer ikke har forsterkere som matcher sine egne produkter. Her ville jeg gått for en skikkelig monoblokk for sub'en, og en god 4 kanaler til frontsettet og bi-wire dette.

Dette åpner også for å droppe delefiltrene og bruke det innebygde delefilteret i forsterkeren.

Ville personlig gått for en Boston Acoustics GT 42, Audison VRx-.300, Planet Audio P-704 eller andre HiFi/HighEnd forsterkere.

En Brax X1400 eller Helix HXA 400 MKII ville være å satse skikkelig hardt, men det svir i pungen...

Til suben ville en Boston Acoustics GT 28, Audison VRx-1.500 eller liknende gi godt med fraspark.

Dette vil koste endel tilslutt uansett, og det kan da være lurt å sjekke om du ikke kan få bedre høyttaler og forsterkerkombo hos en eller annen forhandler.

Mye å sette seg inn i, mye å lese, men leser du tester på ting og bruker google, så er det utrolig hva en kan finne...

Lykke til...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxgets

trenger tips til pioneer dvd spiller til bil.

Hvilke er bra og hvorfor?

Trenger også noen høytallere rundt om og lurer på hva dere anbefaler(ikke nødvendigvis pioneer men hadde vert kjekt da jeg får 50% på det)

Alt kommer jo ann på =)

Du kan gå inn på http://www.bilteknikk.net/articles.php?id=1&page=0 og se oppsettet jeg har på min stereo, det er jo noe lignende du er ute etter, sånn prismessig vet jeg jo ikke hva du skal legge i dette. Men det som jeg har ligger på rundt 70 000kr i butikkpris, etter div avtaler o.l. har jeg fått stort sett 30-50% på alt. Så kan du få tak i sånne avtaler er det bare å kjøre å kjøpe. Lykke til, det er mye moro med dvd i bil ja =)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider