Gå til innhold

Nytt anlegg til golf 3

Ranger emnet

eksico

Anbefalte innlegg

Hei! Dette blir min jomfru tråd, så jeg vet ikke helt om lignene tråd er laget før(har prøvd å søke).

Vel jeg tenkte å kjøpe nytt anlegg, med så og si alt fra spiller til høytallere og ev en basskasse..

Det jeg lurer på er:

- Hvilke størelser jeg skal ha på høytallerene, jeg har standar golf 3 høytallere i dører og dash akkurat nå.

- Hvilke spillere bør jeg se på? Jeg har funnet et par jeg liker nå, men vet ikke om de er noe å satse på.

Spiller Pioneer

Blaupunkt

Sony

Takara

Ellers har jeg sett denne pakken:

Pakke

Hadde vært supert med tilbakemeldinger, erfaringer, synspunker, anbefalinger, og tips om et bra sted sted jeg kan kjøpe anlegget i fra.

Når det gjelder musikken, så er jeg vel egentlig alt etende. Kommer til å spille alt fra rap, til rock, reggae, rap, pop og trance. Regner med at det vil gå mest i rap ;)

Håper noen gidder svare og legger inn positive innlegg, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften, og vælkomen te gars.

I dashen skal du ha 4", og i dørene 6,5".

Hvor mye penger hadde du tenkt å bruke da?

God dag :) Tusen takk for info om når det gjelder dash og dører. Hm har egentlig ikke satt meg en pris, men i første om gang så vil jeg ha spiller + høytallere til en rimlig pris, tenker vel å bruke ca 3000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg kommet frem til i første omgang:

Spiller

2 x disse høytalerene

Tror jeg kommer til å gå for det jeg linket ovenfor, selv om jeg har veldig lyst på en pioneer men det blir for dyrt..

TransMedia, er de høytalerene jeg har valgt 6,5"?

Fant ingen 4" høytalere til å ha i dashen ettersom jeg ikke vet hva tommer" er i cm.

Trenger jeg en forsterker til dette anlegget med høytalere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 tomme er 2,52 cm =P

1" er 2,54cm for å være helt nøyaktig:P

vil anbefale deg å bruke di pengene du har på høytalere forran og spiller først, er jo tross alt der du sitter og vil ha god lyd. så kan du heller kjøpe basser og amp senere.

send mail litt hit og dit og spør om du kan få et pakketilbud f.eks?

di fleste er behjelpelige med det;)

-Rtbuggie

her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter

SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq

GRATULERER

Lenke til kommentar
Del på andre sider