janivar Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 takk for det.jeg er meget fornøyd.motoren er ikke slapp,går som den skal den med 600kg pluss med stereo.er ikke racer bil.er kruse og kose bil dette.det er viktig at jeg som eier bilen liker den syntes jeg.takk for forståelse falken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 legger ut litt fler bilder av gliset her.her er bilen med den gamle dekoren på siden også.[/img][/img][/img][/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo syv førr Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 gratulerer så mye . peneste volvoen jeg noen gang har sett;) håper den blir tatt vare på . kjør pent:) men er det låv å spørre om pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 takk takk.å ja jeg skal stelle meget godt med den.steller den nesten bedre enn kona.hehe.nå skal den snart settes bort og godt innlåst for vinteren.ja det var pris da,hehe.det var meget bil for pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Absolutt ikke min stil, men jeg må bøye meg i støvet for arbeidet som er gjort med bilen. Ellers, har du vurdert 960/s90 front på bilen? Tror den hadde blitt fin med det. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Ikke mye og rope hurra for. 200 og 700 serien er stygg som faen, uansett hva en gjør med bilen. å dette må du virkelig inn i volvodelen å si?haha.. Gratulerer med fin bil janivar :) sett den der endel på diverse biltreff rundtomkring Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 tusen takk for det.ja han har vært en del rundt med den han son bygget denne.han sa den har vært i 4 blader også.bla bilsport.jeg skal vel litt rundt på treffer å sånn til sommeren tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 tusen takk for det.ja han har vært en del rundt med den han son bygget denne.han sa den har vært i 4 blader også.bla bilsport.jeg skal vel litt rundt på treffer å sånn til sommeren tenker jeg. jepp,har en hel haug med bilder jeg har tatt av den der selv på diverse treff han har vært på :) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 takk for det.jeg er meget fornøyd.motoren er ikke slapp,går som den skal den med 600kg pluss med stereo.er ikke racer bil.er kruse og kose bil dette.det er viktig at jeg som eier bilen liker den syntes jeg.takk for forståelse falken. Bare hyggelig, hvor i vestfold er det du holder til egentlig? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 jeg holder til litt utenfor tbg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Ok, vi får slå av en prat om vi møtes langs veien. Men har du noen videre planer for bilen? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 ja det må vi gjøre.hadde vært kult det.ikke noe store planer.ikke enda,hehe.vil ikke ødelegge denne.skal lakke front fangeren ihvertfall.er litt stein sprut.også ha lys i gulvet,der du ser sikkringer og strømforsyningen.det er lagt opp strøm så det er bare å kobble til diode lys.jeg er littt usikker på om jeg skal sette på den gamle dekoren på siden igjen.den mørke genesis dekoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo syv førr Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 takk takk.å ja jeg skal stelle meget godt med den.steller den nesten bedre enn kona.hehe.nå skal den snart settes bort og godt innlåst for vinteren.ja det var pris da,hehe.det var meget bil for pengene. hehe godt å høre . hehe blir vel ikke mye kjøring i vinter nei men hvordan motor sitter det i'n da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 nei den er bare sommer bil.har en 740 tic til vinter bil da,så jeg overlever vinteren.hehe.det står en b230fk turbo i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Har vel stilt opp og gjort det ganske bra i div. EMMA konkurranser også denne her? Ikke min stil, men fy f**n for en jobb det er lagt ned i denne bilen. Verdt å ta vare på! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg