Gå til innhold

da har jeg kjøpt go bilen

Ranger emnet

janivar

Anbefalte innlegg

Ikke mye og rope hurra for. 200 og 700 serien er stygg som faen, uansett hva en gjør med bilen.

å dette må du virkelig inn i volvodelen å si?haha..

Gratulerer med fin bil janivar :)

sett den der endel på diverse biltreff rundtomkring

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det.ja han har vært en del rundt med den han son bygget denne.han sa den har vært i 4 blader også.bla bilsport.jeg skal vel litt rundt på treffer å sånn til sommeren tenker jeg.

jepp,har en hel haug med bilder jeg har tatt av den der selv på diverse treff han har vært på :)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det.jeg er meget fornøyd.motoren er ikke slapp,går som den skal den med 600kg pluss med stereo.er ikke racer bil.er kruse og kose bil dette.det er viktig at jeg som eier bilen liker den syntes jeg.takk for forståelse falken.

Bare hyggelig, hvor i vestfold er det du holder til egentlig?

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det må vi gjøre.hadde vært kult det.ikke noe store planer.ikke enda,hehe.vil ikke ødelegge denne.skal lakke front fangeren ihvertfall.er litt stein sprut.også ha lys i gulvet,der du ser sikkringer og strømforsyningen.det er lagt opp strøm så det er bare å kobble til diode lys.jeg er littt usikker på om jeg skal sette på den gamle dekoren på siden igjen.den mørke genesis dekoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider