Gå til innhold

Enuriak: Volvo 282 v8

Ranger emnet

enuriak

Anbefalte innlegg

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke sånn at man ikke får godkjent 350, kun 305? Og enkelte bytter til 350 etter å ha godkjent med 305. Like greit å kjøpe 305en du skal ha med en gang.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen fester har du til v8 sitter rett på orginalfestene eller?? hvor fikk du taki festene?

motoren sto på 240 travers da jeg henta den, med noen hjemmelagde fester:) har sett ett bilde av motorfester som er omtren prikk like her på forumet, men husker ikke hvor:P skal kopiere de da disse passet j***** godt:)

thumbnail_HPIM2536.JPG

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo har faktisk trukket tilbake godkjennings papirer på slike ombygninger men er ikke så mange på BT som har helt fått med seg dette. Send inn søknad om dette og får du den godkjent så er det bare å kjøre på. Jeg må ha noen papirer fra Volvo Sverige siden de i norge ikke vil hjelpe meg så får jeg min godkjent her i norge.

Men ellers en grom bil og virkelig elsker fargen på interiøret. Ikke kvitt deg med det :p

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte nylig biltisynet, var ikke noe problem å få godkjent motorbytte så lenge som det stilte til alle krav:) en grusom lang liste...

hva er listen da hehe

diselfjörer stag skivebremser rundt om og så hva mer???:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider