Gå til innhold

Enuriak: Volvo 282 v8

Ranger emnet

enuriak

Anbefalte innlegg

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=HOK%2D2100HKR&N=700+0&autoview=sku

dem har jeg og volvo 240 v8:)

men brenn dem inne i stekovnen för du setter dem på så den blir herdet bra:):evilspide

Er litt spent på om det blir plass til peilepinnen jeg? har en manifold jeg ikke kan bruke pga den...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det går bra det med dem headers. bare tre dem igjennom med pinnen mellom dem 2 siste röra på headersen:)

åssen la du besinröret og åssen kobber rör störrelsen pluss rörsa til ojlekjöleren og koblinger???

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går bra det med dem headers. bare tre dem igjennom med pinnen mellom dem 2 siste röra på headersen:)

åssen la du besinröret og åssen kobber rör störrelsen pluss rörsa til ojlekjöleren og koblinger???

Bør jeg ha plugledninger med 90grader på, eller går ledningene mellom røra?

kobber røra ser du på bildet hvordan er lagt og det er 8mm... skulle tro det holdt? overdrev en god del på oljekjøler røra da jeg la opp 12mm..:P har ikke montert koblinger enda, men blir nok ermeto deler fra jobb tenker jeg iogmed at vi driver mye med hydraulikk:) skal få presset slanger i slutten av uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar vel lang tid føre delen kommer fram om jeg bestiller fra summit? noen som har headers liggede?

har jeg oxo helt nye ikke brukt hooker headers korte kjöpt på aarnes:volvsmile

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen ble i dag prøvekjørt!

men etter å ha kjørt 100 meter og parkert bilen, kom det en satans til kaklelyd da jeg starta den opp igjenn:( da viste det seg at forrige eier av motoren har klart å mista en liten skru ned i innsuget, og det endte med et skjevt stempel og hull i toppen...:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider