Gå til innhold

bytte ut spiller i audi a3

Ranger emnet

royrov

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte ut orginalstereoen i min Audi A3 2004 (Audi Concert).

Jeg har lurer da på å kjøpe meg en dvdspiller, slik at jeg kan få spilt av dvd'er (konserter) osv. samt ipod styring.

den jeg har sett på er: Pioneer AVH-P5000DVD

denne har alt jeg er ute etter, så nær som støtte for apple lossless:/ men men..

har da noen spørsmål:

- Noen som har noen tips om andre spillere?

- Hvordan tror dere denne vil fungere i bilen min?

- Vil lyden bli like god som den er i orginalanlegget ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4160&katid=172&mid=m436&id=&vn=736

Er utrolig fornøyd med den, men hvordan den er forhold til Pioneer´n aner jeg ikke.

Hvordan spilleren bil passe i din bil kommer vel ann på øyet som skjer. Pass på og kjøp en dvd spiller hvor du har mulighet til og justere vinkelen på skjermen (Så den ikke butter borti noe) Men dette har vel så og si alle nå tildags.

Ved kjøp av en slik type spiller blir lyden den samme, om ikke bedre, i ditt orginale anlegg. Dette er p.g.a at denne spilleren antageligvis leverer med strøm og effekt til høyt. dine. Sammtid som justeringsmulighetene er mye større !

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som Oekern har e helt glimrende til den brukjen du skal ha.. har samme spillern selv bare i 2DIN utgave. der kan du koble opp ipod slik at du kjører både lyd og bilde/video fra den direkte inn på skjermen på spillern. du styrer ipoden med spilleren slik at du kan ha ipoden liggende i hanskerommet uten å måtte være borti den. mener den også lades via ipodtilkoblingen.(usb.) bakelsett for tilkobling av ipod til denne spillern koster rundt 300kr.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. lossless har jeg faktisk aldri testet !

Må legge inn noen gode ord for denne spilleren. Den er utrolig konge. God skjerm, brukervenlig og enkle menyer. Gps, playstation, iPod, flere skjermer = Enkelt og koble til ! Og man kan f.eks stille inn slik at de bak hører på dvd, mens de forran hører på radio :) (Genialt om man har headphones til de bak)

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke testa lpssless men etter det jeg kan se så kan jeg ikke skjønne hvorfor det ikke skal gå da... har ikke utstyr for å teste slikt men kan se om jeg vet av noen som har lossless. enig med oekern at du får en spiller med masse muligheter!! handsfree via blåtann kan du også få.. da har du tlfbok opp på skjermen og hvem som ringer inn og nr og slikt. genialt! koster 1000lapp på komplett. zone delinga funker knall. ganialt å kan kjøre film bak mens du har hovedskjerm med radio/usb eller cd så du slipper å se filmen f.eks. har kobla opp skjerm baki min og det funker kjempefint..

det som jeg syns også er genialt er at du kan bruke usbtilkoblingen som er på spillern til å sette i en minnepenn. da slipper du masse cder og rot. har lagt opp kabelen til hanskerommet slik at jeg lett kan ta med minnepenna inn og legge til mer musikk og ta bort eventuelt musikk som ikke bli hørt på.. har 8G minnepenn og det er nesten litt lite.. skal skeffe meg 16G elr 32G. da er det nok. helt genialt!!...kan også legge inn egne bilder som bakgrunn på spilleren f.eks bilen din, dama lr noe annt kult:P hehe..

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på bilradiospesialisten å kikka på den i dag.. selgeren der anbefalte meg kenwooden over pioneer han også..

det eneste som er litt dumt nå da.. er at dama mi er i USA en tur (3 uker).. og jeg finner bare pioneer spilleren på ebay (til ca 2800kr!)

men skal sjekke litt mer.. noen som vet om amerikanske butikker som selger bilstereo forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kunne finne kenwooden i usa også. mener å ha sett det på nettet mn hvor skal jeg ikke si deg for d kommer jeg ikke på..hehe... er innom så mange sider på en dag så er ikke lett å holde styr.. mn mener evbay hadde den da..

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider