HiiP Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Er det noen som har erfaring med Panasonic, bilsterio/dvd/høytalere osv til bil. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Egentlig ikke, men sånn generelt så får du d du betaler for, så lenge du kjøper et kjent merke.. jeg personlig sverger til Alpine, men d er veldig mye fordi at de jeg handler m har masse erfaring m disse produktene og har konkurert mye m Alpine sine produkter. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by HiiP Er det noen som har erfaring med Panasonic, bilsterio/dvd/høytalere osv til bil. Kjenner flere som har Panasonic cd-spiller, og alle har hatt problemer med dem. Det var riktignok billigmodeller. Skal du ha en billig en kan jeg anbefale Pioneer, de er billig og bra. Sinnsykt mange stereoer som ser ut som et 70-tallsshow på displayet, mest mulig "lys og farger. urk. Blaupunkt og Clarion har et diskret utseende og er bra kvalitet. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Originally posted by HiiP Er det noen som har erfaring med Panasonic, bilsterio/dvd/høytalere osv til bil. Har hatt en Panasonic 888 CD spiller og var kjempefornøyd med den. Ikke noe som helst problem. Har nå SONY MP70 som er en MP3 spiller. MP3 er genialt :D :D :D :D :D :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Må nok si meg enig med mange andre her... Du får mere 'bang for the buck' elsewhere ;-) Billigspiller? ...hmm...helst ikke pioneer/sony/panasonic. Prøv da heller å få tak i demo/fjorårsmodeller av alpine eller dyrere clarion/pioneer/sony ;-) Hvis jeg skulle handlet spiller uten å tenke på pris... ALPINE! what else? ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Har hatt pioneer`n min i 5 år eg.. Ikkeno tull med den. Hører med til historien at det er en kassett/radio/cd-magazin-dings da, er sikkert bedre enn en enkel cd-spiller. Men det var den billigste pioneerpakken de hadde, ca 3300,- Utrolig praktisk med magasin, slepper å ta ut og inn og miste på gulvet og trø på cdene når man bytter. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 oki...og skifterpakken har du i en MR2? plassert hvor? ;-) Vet du foresten at det finnes originale basskasser til den bilen ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 21, 2002 Rapporter Share Skrevet August 21, 2002 Originally posted by @lpher oki...og skifterpakken har du i en MR2? plassert hvor? ;-) Vet du foresten at det finnes originale basskasser til den bilen ;-) @lpher Har skifteren oppå der den orginale bassekassa er. Har den koblet til oxo, ikke så altfor mye papplyd i den heller, til å være orginal. Får akkurat plass til t-taket foran skifteren. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by erling Har skifteren oppå der den orginale bassekassa er. Har den koblet til oxo, ikke så altfor mye papplyd i den heller, til å være orginal. Får akkurat plass til t-taket foran skifteren. Nice ;-) Nevnte den basskassa til en MR2 eier i dag. Han ble helt i fyr og flamme...for han trodde det var rimelig ukurant å få til noe lyd i den bilen...har maila ham bilder og delenummer til subbene (skannet fra EPC) ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Originally posted by @lpher Nice ;-) Nevnte den basskassa til en MR2 eier i dag. Han ble helt i fyr og flamme...for han trodde det var rimelig ukurant å få til noe lyd i den bilen...har maila ham bilder og delenummer til subbene (skannet fra EPC) ;-) @lpher EPC er en fin ting, har det innstallert på en gammal maskin her hjemme. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Enig med du Erling...men jeg har ikke funnet noen nyere versjon enn (euro/usa) 95 og (jap) 97...enn du? Kunne tenkt meg en noe nyere versjon, kunne brukt det i jobbsammenheng også ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg