MartinBK Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 hei , prøver og mekke en stylekonk på forza 2 bilen blir 1992 Lancia Delta Integrale EVO legg inn bilde av hvordan du har stylet denne bilen. jeg skal legge inn ett bilde av hvordan jeg har stylet min. også + med masse motor (Y) det skal være ett bilde tatt i photo mode der du lakkerer bilen og ett bilde under kjøring (av samme bilen) dette blir fun - lykke til :) Siter Trondheim Bultaco astro 03 (med blodtrim) Suzuki cp50 86 (bygd for fart) haha leter ett førstebil ptosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_rs4 Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 hei , prøver og mekke en stylekonk på forza 2 bilen blir 1992 Lancia Delta Integrale EVO legg inn bilde av hvordan du har stylet denne bilen. jeg skal legge inn ett bilde av hvordan jeg har stylet min. også + med masse motor (Y) det skal være ett bilde tatt i photo mode der du lakkerer bilen og ett bilde under kjøring (av samme bilen) dette blir fun - lykke til :) Kan vi ikke heller ta hvilket som helst bil? siden mange ikke har råd til å kjøpe opp bilen, fikse den etc. Ellers kan alle komme med bilen de liker mest.. Men dette er hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 hørtest spennende ut..bruk av samme bil gjør det jo mere spennende Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBK Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 okey, er enig med da9el men hvis flere joiner konken med regel forslaget til mr_rs4 så kan vi jo bruke det denne gangen da ;) da kan man velge bilen selv ;) kk ! bare begynn og send inn bilder ;) Siter Trondheim Bultaco astro 03 (med blodtrim) Suzuki cp50 86 (bygd for fart) haha leter ett førstebil ptosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 min konker ikke ut noen...jeg liker bilene enkel og clean men bidraget mitt kommer ikveld :) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 i'm in :) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Kan vel jeg begynne likeså. Tok en 350Z jeg siden man kan velge.:-) Silverstone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 litt kjedeli men sånn skulle jeg hatt en lancia...hvit me hvite felger å plænty me power Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 evo purk version:p ble litt vanskelig med emblemet men.. Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 sku det ikke va lancia delta??? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Kan vel jeg begynne likeså. Tok en 350Z jeg siden man kan velge.:-) Silverstone. hvordan har du fått til den dekorn dær?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBK Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 nice :) kimosabi, jock1 og da9el, husk daniel selv om du ikke har den mest overstyla bilen kan den fortsatt være finest. (siden du var bekymra for og ikke utkonke noen) vi stemmer på vinneren til slutt. trengte ikke og være delta`n nei , står lenger opp på sia da9el kan sende inn en nyen hvis du vil bruke en annen bil. fortsett og joine konken folkens. bilen min kommer litt senere, er ikke sikker på hvilken og hvordan enda. fine biler og bilder folks :P Siter Trondheim Bultaco astro 03 (med blodtrim) Suzuki cp50 86 (bygd for fart) haha leter ett førstebil ptosjekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 hvordan har du fått til den dekorn dær?? Egentlig så var bilen plain hvit med dekor på sidene og panseret også la jeg sort vinyl over hele bakenden, hjulbuene og bakover, også fadet jeg overgangen med rød dobbelfade-vinyl.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Egentlig så var bilen plain hvit med dekor på sidene og panseret også la jeg sort vinyl over hele bakenden, hjulbuene og bakover, også fadet jeg overgangen med rød dobbelfade-vinyl.:-) takk for tipset...skal teste på bilen når jeg kommer hjem:) skal slenge inn clioen min istede,,,den er enkel me fett stuk:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Her er mitt bidrag.. Clean å fin amcar ;) Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg