classic Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Så en demonstrasjon av diamantbor på Ekebergmarkedet nå i helga. Hadde ikke med meg cash, så skrev opp nettsiden til han som solgte (var svenske) Fylla stakk selvfølgelig av med wev-adr som jeg hadde lagret på tlf, noen andre som var der og vet hvem jeg mener? Eller noen som vet om hvor de selger slikt? Tålte skikkeliv juling de borra, og borra tvert igjennom alle metaller uten å knekke, uansett hva slags vinkel og hvor mye han bøyde og herja. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Er dette de koniske/ kjegle forma borra, eller :S Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 nei, disse var helt som vanlige borr. skal borre ut en bolt som har knukket og gjenge opp igjen, og erfaringsmessig så pleier det å gå med et par stålborr selv om jeg kjøler ned med vann/wd40 skal gjøre dette x 2, da jeg seff har knukket samme bolt to steder :shake Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Kan du ikke bare bruke vanlige metallbor? Det funker det også. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Ja, jeg tror han også vet at det fungerer du, men det var vel ikke det han lurte på. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Snakker vi for og borre med hånddrill? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 wurth selger sikkert disse type borene;) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg