Gå til innhold

Hvilken forsterker?

Ranger emnet

kromlol

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en billig forsterker til elementene mine da jeg er student og ikke har råd til noe helværst enda. Så lurte på hvilken jeg skulle gått for, evt erfaringer? Elementene jeg har er RE SR12D4.

-SoundMagus x1502 evt x3200

-ADS P7000.1

-US Amps XT2000D

-ADS P700.1

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ads 700.1 er jo et greit og billig alternativ. var vel på tilbud til 1000lappen nå tror jeg. driver selv 2x12" pioneer 1000wattere(400RMS) å den driver de veldig godt. har ikke hatt noe problemer med det jeg vertfall.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte en stund på denne, har også tatt en titt på US Amps XT4000D, noen som vet om jeg vil merke stor forskjell fra denne til XT2000D. SoundMagus sine er bare en nødløsning, har hatt en x-1502 på disse 2 før, trykket var jo enormt, men har lyst på å prøve noe nytt da denne tok kvelden.

-Subaru Impreza 2.0GT

-Ford Mondeo 2.5 V6(Combat)

-Ford Mondeo 2.0(Combat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldrig hatt problemer med ads jeg. er vel noe galt med montering om den har gått i stykker. vet av flere som har 2.generasjon ads forsterkere og ingen har hatt problemer med de. vet at 1.genersajon hadde problemer med at de gikk i stykker og kortslutta og slikt, mn ikke hørt 2.generasjonen har hatt noe problem med dette. kan være at 3.generasjon er forbedret ytterligere da. siden den er nesten 3 ganger så dyr. mn uansett så er folk skepriske til ads grunnet den første serien som kom. den ble varm og smelta. den første serien funker ikke bra til subber mn passer fint til frontsett og 6x9 f.eks.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a/d/s er ikke det egentlige a/d/s-produktet vi veteraner kjenner fra "gammelt av".

"Dagens" a/d/s er nok en kopi av det meget kjente merkenavnet vi kjenner fra 20 år tilbake men dessverre så kan ikke kineserne heller denne gangen, lage en kopi som kan hevde seg med originalen.

Joda, det kommer lyd og den braker og buldrer, men det stopper liksom der...

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider