mads sl Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Er det noen som har delenummeret på en Reim som skal sammens med 17% mindre reimhjul på kompressoren, jeg trenger produsent og nummer! Jeg har montert reimhjulet og fått feil reim! Noen som har en reim? HASTER HASTER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 sjekke denne fra altaminiperformance.com http://www.altaminiperformance.com/shared/images/misc/pulleychart01.png Tror også JCW reim skal passe http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=RE31&mospid=48020&btnr=11_3817&hg=11&fg=95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg fikk tak i en reim, den var litt kort men den gikk på og motoren går som en kule! Utrolig hvor mye 17% pulley gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Får man noe ekstra om man tar en chip etter at man ahr montert pulley? Er ikke helt tilhenger av chip så er litt skeptisk til om jeg skal gjøre det. Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Får man noe ekstra om man tar en chip etter at man ahr montert pulley? Er ikke helt tilhenger av chip så er litt skeptisk til om jeg skal gjøre det.En får vel litt mer, men jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke begynne å tulle med styreenheten min i vært fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 En får vel litt mer, men jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke begynne å tulle med styreenheten min i vært fall! Har styreenheten program for ekstra ladetrykk da? Er jo billigere med chip enn motorras liksom........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg