Gå til innhold

prosjekt mk2


maxgets

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

motoren er gamle til John Welsh, som Kjetil Bolneset kjøpte. Altså en BDT motor. som er ny bygd av Julian Godfrey engineering med Pectel T6 ecu. Hva som er gjort:

 

Borret til 1940 ccm, kun o-ringer (altså ingen pakninger), og ellers er det jo bare grom parts hele veien til en svimlende sum på ca 280000,-

 

Gal mann???

LARSEN RACING dvp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vegala

Det er det motoren har kostet meg.. en kvart!! Og da var den komplett. Måtte bytte stempler, eksos ventiler, ny boring (løse foringer) +++++ ecu med ledningsnett, tørrsump slanger og tank, koster detta skjønner du!!

 

fet bil!!!! helt rått... bruker ikke compression struts? Tension strut kit ser det ut som.. samme har jeg..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at bilen kan beskues på Mann messen 1. Febru

ar. Vet ikke om den starter enda da men.... kommer hvertfall til å kjøre til våren og på alle typer banetreff.

 

Til kjetilr

hva slags understell (coilovers)? har du?

det er litt forskjell på forstillinga på ener og toer. jeg har det meste justerbart. bare håper jeg får det til å virke...

blir litt justerins jobb med!!!

LARSEN RACING dvp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vegala

regner med at bilen kan beskues på Mann messen 1. Febru

ar. Vet ikke om den starter enda da men.... kommer hvertfall til å kjøre til våren og på alle typer banetreff.

 

Til kjetilr

hva slags understell (coilovers)? har du?

det er litt forskjell på forstillinga på ener og toer. jeg har det meste justerbart. bare håper jeg får det til å virke...

blir litt justerins jobb med!!!

 

har bare bilstein jeg.. Får faktisk med bærebruer foran oxo.. Er litt bedre hvis du har compression struts, men fungerer bra det du har oxo! Skal du ha stab stag i tillegg? det tynne?

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy...

vegala: Bilen var jo skikkelig fet!

Har du fler bilder??

Hva er gjort med fronten? Leppe, og kutta luftehull eller?

Hva er gjort?

 

Kan du ikke lage en tråd om prosessen da? :)

 

 

maxgets: Denne kan jo bli skikkelig rå... legg ut masse bilder da. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår