aaanekre Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg lånte bort den gode gamle 240'en sist vinter og den kom tilbake på slep.. :-( Nå prøver jeg å fikse den, men skjønner ikke helt hva som foregår.. Med maks chock så starter motoren og jeg kan kanskje klare å ruse den opp til 3000 rpm. Men det resulterer i MASSE røyk, og smell både i potta og forgasseren. Pluggene er også meget fuktige. Jeg har sjekket at ikke registerreima har hoppet over en tann eller to. Og jeg har justert både frem og tilbake på tenninga uten at dette har nevneverdige endringer. Nå er den på ca 7 grader. Kan det være forgasseren som gåen? Er det like greit å reise til høggeren å få tak i en, eller bør jeg satse på en byttegasser? Håper noen av dere har noen forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg hadde samme problem på en jeg hadde, da var det membranen i gasseren som hadde ryki. kan være noe sånt hos deg også. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.