Gå til innhold

Vurderer å kjøpe 1995 a4 1.6

Ranger emnet

SMP

Anbefalte innlegg

KM 210717

Årsmodell 1995

Karosseri Sedan

Motoreffekt 101

Motorstørrelse 1600 ccm

Drivstoff Bensin

Gir Manuelt gir

Farge Grønn

Har lest om hva man bør se etter på A4 er..

Det virker greit minus at klimaanlegget fungerer bare i 1 luftstyrke.. som da er maks..

Er dette vanskelig å fikse? Hva kan det eventuelt være?

Var noe med takluken også.. Motoren tok ikke tak..

Det høres jo ikke ut som ting som er vanskelig å fikse..

Men vet lite om a4.. hva tror dere?

Og er det eventuelt vanskelig med et motorbytte senere?

Trenger ikke noe større enda. pluss at jeg har ikke råd.

Skal bare pendle litt med bilen i året fremover.

<o>1996 Audi A4 1,8TQ

<x>1994 Audi 80 2,0

<x>1986 Volvo 240 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ett vanlig AC anlegg og ikke klima. Noe lettere å ha med å gjøre da det er lite elektronikk inne i bildet.

Vet ikke åssen det er med AC anlegget, men klima greiene kan en i allefall lese av på enheten i bilen eller via vagcom.

Det med takluka kan være noe så enkelt som å bytte ett drev, hvis det er samme patent som på e36 bmw.

For enkelthetens skyld så hadde jeg heller spart opp noen flere kroner og kjøpt en a4 med større motor, men det må jo selvfølgelig du avgjøre selv.

Det er jo selvfølgelig morro å mikse litt selv hvis du har mulighet til å bytte motor selv.

Ellers så må jeg si at det virker som en ålreit bil å ha med å gjøre, jeg har skrudd volvo (mye) og litt golf før så har en del erfaring med litt ymse. Kurrante greier egentlig.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider