Gå til innhold

Senkesett til Golf 4 stv

Ranger emnet


Melli

Anbefalte innlegg

du burde gå for sett med fjær og demper ja.. fjærer blir sigen med orginlae dempere.. hadde nye senkefjærer på min bora i 3 mnd.. etter det ble de sigen.. skaffa meg da justerbart senk.. det senker minimum 35mm..godt å stivt.. fordel med stivere bil når den senkes.. vist ikke så slår den bare nerri over alt.. hadde 35mm fjærer først.. det er ikke så mye snke egentlig.. ingen som trodde den var senka.. hadde 17" med 205/40 dekk.. det er smått mn den var fortsatt "høy".. derfor ble det justerbart.. får det jo billig fra 3500 kr da.,. for billimerke liksom.. funker helt ok det.. vet mange er skeptiske mn..syns det funker fint og er førnøyd. stivt og godt:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellanor har Eibach senk, 30/30mm med TÜV godkjenning for 2825+mva. fjærsett da..

 

Så har dem Pro-Street S, dempere og fjærer, justerbart 30-70mm, 14666+mva.. litt dyrere men verd penga om du vil ta deg råd;)

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vmaxx/TA-techmix justerbart til 3500kr.

 

Skjønner lite vitsen og senke bilen 30mm eller mindre, jeg satt på 40mm fjærer på Gamle Golfen min, og fikk mest lyst og gå og grave meg ned i hagen etter all jobben med og bytte, og det så HELT likt ut etterpå, kanskje 10mm mer senka bak..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så farlig med looken for min del. Er greit å ha en bil som ikke legger seg helt på buken når den møter snø i vinter siden jeg bor på et sted der det kommer mye snø i løpet av vinteren. Men vil ha en litt tightere demping og at det er justerbart er en fordel til sommeren igjen. Skal sjekke ut Vmaxx settet så blir det vel det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så farlig med looken for min del. Er greit å ha en bil som ikke legger seg helt på buken når den møter snø i vinter siden jeg bor på et sted der det kommer mye snø i løpet av vinteren. Men vil ha en litt tightere demping og at det er justerbart er en fordel til sommeren igjen. Skal sjekke ut Vmaxx settet så blir det vel det tenker jeg.

 

Bare og sende PM når du vil bestille;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og 2 andre kompiser ab meg bestilte oss ta-technix justerbart.. er fornøyd med det settet jeg vertfall. de andre og for den del..hehe.. bilen ble ganske stiv ja.. får masse komentarer.. den kan senke ganske my ja.... stopper vel opp på 100-110 mm bak mn fram så kan du senke til bunnpanna er nede i asfalten:) jeg har tatt bort justeringsskruen bak på min slik at bare sokkel og fjære står igjen.. mn kan fjærne sokkelen og bruke bare fjæra da... mn da forsvinner felgkanten på 18" oppunder hjulbuen nesten. fram så har jeg 3cm med gjenger igjen.. mn kan ta bort hjelpefjæra fram og senke laaangt over dobbelte av hva som er oppgitt i papirene...

 

bunn og grunn verdt sine 3500kr ja.. min mening hvertfall..finnes sikkrt sett som koster 10000 som kan være løike gode om ikke kanskje dårligere også. prisen trenger ikke altid å si hvor bra ting er.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig ikke ha bilen så jævlig stiv, kjører jo en del i byen og så har vi jo det faktum at 1,6 liter i golf aldri kommer til å bli noen "racer" bil uansett!

 

Har Vmaxx fler sett til Golf 4, eller er det kun en type uten demper hardhets justering? Hvis det kun er en type tipper jeg at en 1,6 liter bli ganske mye stivere enn feks 1,8t hvor bilen er tyngre? Eller tar jeg feil?

- 99' Golf IV 1,6 Highline

- X 92' BMW 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår