Gå til innhold

Frøken A4 1.9TDI "noen som kan feilkoder?"

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

Da har jeg annskaffet min frøken en audi A4 2002 mod.

Bilen ser veldig hel og fint ut.

Litt info:

Navi - elseter - Sport understell - xenon

Planer:

Crome grill - matt alu speil - Senkesett - Sotede ruter - Lakkere bilen helt ned - Bytte xenon pærer - 18"RS4 felger

Gjerne kom med innspill, men husk at dette er en konebil. :)

Et bilde fra avhenting i hvertfall, skal ta noen bilder så fort den er ferdig på klargjøringen.

DSC00056.jpg

Endret av max senk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Planene dine er helt riktige i mine øyne.

Fjerne litt emblemer bak hvis det er? Fjerne bakrute viskeren hvis du absolutt ikke MÅ ha denne. Montere RNS-E navigasjon?

Merkene bak skal av under klargjøringen ja. skal bare ha igjen ringene tenkte jeg.

RNS-E Nav? forklar?

Spørs om jeg jeg gidder og sveise igjen luka. da går jeg heller for bad look først tenker jeg. men er enig at det gir en sweet look ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkene bak skal av under klargjøringen ja. skal bare ha igjen ringene tenkte jeg.

Holder jeg med deg i, uten ringene ser det litt merkelig ut.

RNS-E Nav? forklar?

RNS-E navigasjon. Pynter opp ganske mye inni bilen og gir deg navigasjon og avansert musikk spiller (mp3 minnekort etc)

RNSE+A4+1.jpg

Koster om lag 1000$ på ebay (5000nok) og øker også gjensalgs prisen på bilen din.

Spørs om jeg jeg gidder og sveise igjen luka. da går jeg heller for bad look først tenker jeg. men er enig at det gir en sweet look ja. :D

Behøver ikke sveise noe for å fjerne viskeren. Den er montert i ruta. Det du trenger er en sort blende plugg. Kjøpes hos bilekstra eller vilkårlige bensinstasjoner. Koster 15-20,-

Tar av viskerarmen og fjerner dekslet på innsiden av bakdøra.

Da kommer du til viskermotor som er festet med 3 13mm muttrer.

Når du får løs motor tar du ut stikket til strømmen og tar ut hele motoren. Fest så pluggen på glasset og bruk gjerne litt silicon slik at det blir helt tett. Stram godt men ikke for mye.

Bøy slangen for spylerveske og strips den slik at det ikke lekker ut spylerveske.

Monter bakplata til bakdøra på igjen. Done!

Gjort på 10 minutter, og kan monteres igjen hvis behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RNS-E navigasjon. Pynter opp ganske mye inni bilen og gir deg navigasjon og avansert musikk spiller (mp3 minnekort etc)

Koster om lag 1000$ på ebay (5000nok) og øker også gjensalgs prisen på bilen din.

Aha, stemmer. ;) det hørtes jo ikke dumt ut da.

Må vel kjøpe dette i tyskland da, siden dem ikke har det samme i usa som her kanskje? Tenker på søk og sånt, siden dem bare tar oddetall. fungerer navi og alt sånt rett over da eller? hørtes jo ut som en kjempe ting og kjøpe i hvertfall. så lenge alt fungerer?

Da blir nok bakrute viskeren borte ja. :P hehe. får bilen hjem til helgen og da skal jeg vel ut og knipse litt bilder, se om jeg finner frem det støvete speilrefleks kameraet mitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det :)

Skal bestille meg nye pærer nå, siden dem som sitter på er snart gule.

Skal kjøpe meg fil til front lampene også, sånn dom du har.

Bare prøver og finne til baklampene også.

Meget pen A4 du har i hvertfall :)

Takk for det:)

Du får til baklyktene også;) Lamin-x.com

Først og fremst ville jeg gjort det Haansi nevner her også begynt å fikse litt med film o.l etterpå.. Gå først inn på større detaljer, deretter begynner du med de små=)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, en flott BMW 320?;)

Flotte bilder du tar Mr! Er det rett inn på CS3 eller?

Pene bakgrunner og fronter du har:)

Dette var en 320D Med PS2 3 skjermer tv tuner og det meste.

Var meget fornøyd med den bilen i hvertfall.

Takker. er lenge sidne jeg har drevet og tatt bilder nå.

Nei dette er gammle PS.

Ligger en link i min signatur som dere kan ditte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider