Gå til innhold

Frøken A4 1.9TDI "noen som kan feilkoder?"

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

Du må nok opp med hele greia og stille dem tilbake.. Jeg ville kontaktet møller hadde jeg vært deg, men det koster jo revva også da! Ring dem og spørr om hva som er galt heller så du evt kan gjøre det selv. De skal kunne gi deg råd og tips om hvordan du kan fikse det selv.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey ja, da ble fruen stoppet av politiet og må vise bilen på biltilsynet pga solfilm. kjipt. heldigvis får jeg billige ruter. :P

Men skal selge sommerfelgene mine vist noen er int.

Rs4 felgene med nesten helt ny gummi. ikke kjørt mange mil.

bare dekkene koster 9044,- kr nytt.

Yokohama dekk.

225/40-18

Selges samlet for 6000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du mangler enda bilder;)

Ingen har fått sett bilen, og hvordan den egentlig ser ut etter noen av modsa.. Tråden er heller ikke noe særlig aktiv, dermed blir det ikke så intr.. å trykke innpå den.

Få gang, hiv inn bilder og fortell litt:)!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Thilip?

Den er jo ikke gjennomført. Øyelokka er jo sorte, felgene har NO match til bilen og det der billige chrom greiene han har i nederste grill ser jo helt ja.. ut..

Sorry ass, men jeg ble skuffa.. :shake

Kanskje 19" av samme felg som på nederste bilde, lakk helt ned, og senk. Da hadde vel bilen blitt pen kan jeg tenke meg, evt at du bare senker og større felg.. + lakk av øyelokk i bilens farge og fjerning av chrom details i nedre grill.

Just my cents..:)

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Thilip?

Den er jo ikke gjennomført. Øyelokka er jo sorte, felgene har NO match til bilen og det der billige chrom greiene han har i nederste grill ser jo helt ja.. ut..

Kanskje 19" av samme felg som på nederste bilde, lakk helt ned, og senk. Da hadde vel bilen blitt pen kan jeg tenke meg, evt at du bare senker og større felg.. + lakk av øyelokk i bilens farge og fjerning av chrom details i nedre grill.

Vet ikke hvor up-to-date bildene er, men hvis du leser et par sider tilbake så er chromen tatt bort:) Vet ikke om øyelokkene er sorte jeg, kan hende det bare er bildet, regner med de skal være i bilens farge...;) forsåvidt helt greie felger, senkes og lakkeres ned så er den ganske clean:)

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor up-to-date bildene er, men hvis du leser et par sider tilbake så er chromen tatt bort:) Vet ikke om øyelokkene er sorte jeg, kan hende det bare er bildet, regner med de skal være i bilens farge...;) forsåvidt helt greie felger, senkes og lakkeres ned så er den ganske clean:)

Ok, får bare vente i spenning på bilder fra dagens dato hvis dette ikke er nye bilder da. :)

Hvis øyelokka skal være i bilens farge så har lakkereren bommet fullstendig på nyansen!

Men selv syntes jeg dette ble altfor harry.;)

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peent ;)

Takker :)

Nei Thilip?

Deja vy?????

DSC00039.jpg

Lite med lakkere i påsken for det første.

Må si at du da er den eneste som har greid og si dette om de felgene. det er en mørk bil, så jeg liker da at felgene er litt mørkere.

Den Chromen har jeg selv sagt hva jeg mener om. den er borte.

bilen trenger senk, den er jeg enig i. den ble en del høyere etter jeg satte på 19" også. men å ha på felger som ale andre har er jeg ikke noe fan av. Derfor jeg har solgt de.

Bare jeg får lagt inn bildene fra en liten shoot jeg hadde har om dagen så ser den nok litt bedre ut. :)

Dette er like felger i hvertfall. Fra bilen til Kong-erik J

n851595242_1095788_4105.jpg

Det blir nok bedre bare man får lakkert den helt ned, men har ikke stresset med det da jeg ikk veit om jeg skal lakkere min bmw eller bilen til fruen. Tenker litt på og bytte farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan fortelle med hva: Engine mount solenoid valves 17994 (N144 N145) betyr ? har søkt litt på nettet, men er ikke helt sikker på hva de mener?
Q: Where are engine mount solenoid valves for audi a4?

A: Left hand side of engine (N/S) attached to engine mount with two wires in a grey connector going into the solemoid. Very easy to find.

Kanskje bilen sier i fra at motorfestet er ødelagt?

Edit: Er adaptivt motorfeste som justerer seg selv på bilen, mest sannsynlig må det byttes, derfor du får feilmelding.

Fant dette når jeg søkte på "engine mount solenoid valves":

An engine mount system includes multiple liquid-filled engine mounts switchable to provide different mount characteristics by selectively introducing negative pressure or atmospheric pressure.

Det er egentlig alt jeg har funnet som kan hjelpe deg :)

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider