Gå til innhold

Frøken A4 1.9TDI "noen som kan feilkoder?"

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

Deja vy?????

DSC00039.jpg

Hva vil du frem til?

Det/de bildene tok jeg da jeg prøve monterte øyelokka og det står også i tråden;)

Jeg har aldri sakt at du MÅ lakkere nå i påsken, jeg sa "Kanskje 19" av samme felg som på nederste bilde, lakk helt ned, og senk. Da hadde vel bilen blitt pen kan jeg tenke meg, evt at du bare senker og større felg."

Det du også kunne gjort er å forklare litt om hva du har gjort, og hva du evt har fjernet, slik at nye på forumet slipper å lete igjennom "alle" de 7 sidene du har her.

Og btw, Kong-Erik J sin bil er ikke til å sammenligne med B6 + den har mer match med fargene på bilen og felgene. Og ikke minst er STYGG.

No effence, jeg sier KUN min mening;)

:)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje bilen sier i fra at motorfestet er ødelagt?

Edit: Er adaptivt motorfeste som justerer seg selv på bilen, mest sannsynlig må det byttes, derfor du får feilmelding.

Fant dette når jeg søkte på "engine mount solenoid valves":

Det er egentlig alt jeg har funnet som kan hjelpe deg :)

Hmm, må ut og se om jeg ser de jeg. hehe. Har ikke sett motorfester med følere enda. virker ikke som at de har gått enda i hvertfall. ut og se nå jeg. Takker :)

Ikke vits i å stresse med å lakkere helt ned når bilen er såpass mørk.

Synes den er veldig fin jeg. Øyelokk er bare jalla uansett bil. Få de av.

Takker.

Jeg har jobbet som lakkerer selv, og veit hvor helvette det er og finne riktige fargen til denne bilen, så jeg stresser ikke med og lakkere den helt ned. tror jeg er mere fornøyd med at den er grå enn feil farge. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du frem til?

Det/de bildene tok jeg da jeg prøve monterte øyelokka og det står også i tråden;)

Jeg har aldri sakt at du MÅ lakkere nå i påsken, jeg sa "Kanskje 19" av samme felg som på nederste bilde, lakk helt ned, og senk. Da hadde vel bilen blitt pen kan jeg tenke meg, evt at du bare senker og større felg."

Og btw, Kong-Erik J sin bil er ikke til å sammenligne med B6 + den har mer match med fargene på bilen og felgene.

:)

Jeg monterte de øyelokkene i påsken for og finne ut passformen på de. vist jeg skal ha de øyelokkene på så skal de så klart lakkeres. jeg har heller ingen planer om og sette på 20 på konebilen. uansett så syntes jeg og fruen at felgene kler bilen meget bra, bedre enn rs4 hjulene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg heller aldri nevnt 20", hvis dere siktet til meg;)

haha dette blir for dumt, men ok når det gjelder øyelokka så kunne du skrevet da at du prøve monterte. Det sto ingen plass at de var på kun da du tok bilder feks og DERFOR siterer jeg med meninger for og mot. Og selvfølgelig tror jeg ikke du er dum nok til å kjøre rundt med ulakkerte deler på en såpass nydelig bil;)!

Som sakt, JA felgene kan Kanskje bli pene på bilen hvis du får litt senk, men med en traktor høyde som denne så ser det rett og slett ikke pent ut i det hele tatt etter MIN mening! Litt senk og jeg tror det kan bli bra!

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og btw, Kong-Erik J sin bil er ikke til å sammenligne med B6 + den har mer match med fargene på bilen og felgene. Og ikke minst er STYGG.

Ja er det ikke godt vi har forskjellig smak. I ene tråden her med en av de andre bilene mine får jeg kjeft pga jeg gjør som alle andre med VAG og bare senker med brede felger. I denne tråden får jeg kjeft pga jeg setter på styling. Folk har det med å slenge ut bemerkninger her inne hvertfall.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, takk gud for at vi har forskjellig smak. Hvor kjedelig hadde det ikke vært hvis alle gjorde likt?

Bilen din er fet den Kong-Erik J :)

Takk for det men må legge til VAR fet:(

Var en kompis som trengte bil noen dager i jula. Han klarte å snurre. Klippe en lyktestolpe i venstre grøft før han ble slengt tvers over veien og ned i grøfta på andre siden av veien. Skader for over 100 000 så den bilen er desverre kondemnert:(

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det men må legge til VAR fet:(

Var en kompis som trengte bil noen dager i jula. Han klarte å snurre. Klippe en lyktestolpe i venstre grøft før han ble slengt tvers over veien og ned i grøfta på andre siden av veien. Skader for over 100 000 så den bilen er desverre kondemnert:(

Nedtur =/

S6en var grom i sin tid. Var moro å se den på Våler treffet i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur =/

S6en var grom i sin tid. Var moro å se den på Våler treffet i sommer.

Takk takk men føler vi lar den diskusjonen om bilen min ligge så vi ikke kupper hele tråden til Christian her.

Personlig så synes jeg gamle felgene mine passet veldig bra på den bilen jeg. Kjenner jeg Christian så tar det ikke lang tid før denne bilen blir senket og da kommer denne til å bli ett riktig blikkfang:)

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg heller aldri nevnt 20", hvis dere siktet til meg;)

haha dette blir for dumt, men ok når det gjelder øyelokka så kunne du skrevet da at du prøve monterte. Det sto ingen plass at de var på kun da du tok bilder feks og DERFOR siterer jeg med meninger for og mot. Og selvfølgelig tror jeg ikke du er dum nok til å kjøre rundt med ulakkerte deler på en såpass nydelig bil;)!

Som sakt, JA felgene kan Kanskje bli pene på bilen hvis du får litt senk, men med en traktor høyde som denne så ser det rett og slett ikke pent ut i det hele tatt etter MIN mening! Litt senk og jeg tror det kan bli bra!

Bilen skal jo ikke mere enn 2 cm lengre ned tenker jeg. den er jo orginalt senket. så den er vel ikke helt traktor høy. skjønner at det bare er figure of speech. Ting tar tid da ma driver med bil. Det vet vel de fleste her inne. i hvertfall da jeg driver med 2 biler samtidig.

Ja er det ikke godt vi har forskjellig smak. I ene tråden her med en av de andre bilene mine får jeg kjeft pga jeg gjør som alle andre med VAG og bare senker med brede felger. I denne tråden får jeg kjeft pga jeg setter på styling. Folk har det med å slenge ut bemerkninger her inne hvertfall.

Ser hvor du vill enn. :) hehe. Det skal ikke være lett. syntes bilen din var kul i hvertfall.

Som sagt, takk gud for at vi har forskjellig smak. Hvor kjedelig hadde det ikke vært hvis alle gjorde likt?

Bilen din er fet den Kong-Erik J :)

Greit og ha litt sin egne stil ja. så lenge det ikke blir alt for mye. jeg veit hva jeg vill ha i hvertfall, å jeg er meget glad i en Bølle/cleen stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk men føler vi lar den diskusjonen om bilen min ligge så vi ikke kupper hele tråden til Christian her.

Personlig så synes jeg gamle felgene mine passet veldig bra på den bilen jeg. Kjenner jeg Christian så tar det ikke lang tid før denne bilen blir senket og da kommer denne til å bli ett riktig blikkfang:)

Hehe, bare koselig at det er noen som gidder og skrive på denne tråden. hehehe.

Blir meget fort senk på denne bilen ja, men har fått ordre fra høyere makter i huset her at jeg ikke får lov til og senke den så mye som jeg vill. hehe. da fruen er ofte i skogen og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er til for at vi skal kunne diskutere, kommentere, gi råd osv.. Positive og negative tilbakemld vil det være uansett bil og modell så enten slipp kommentarene eller ta dem imot. Thats up to you.;)

Just my cents!

Endret av JeanDaniél

- VW Polo 1996 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider