Gå til innhold

Frøken A4 1.9TDI "noen som kan feilkoder?"

Ranger emnet

beemern

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste litt på nettet nå og var litt mere arbeid med B6 enn jeg trodde.

Må ha ny ramme til clima enheten, ny klima enhet og selve navigasjonen.

Når det bygges om, vil klima'en flyttes lengre ned mot askebegeret, slik at det blir plass til navigasjonen.

Er folk som gjør dette til den totale sum av 11.000 inkl alt av deler og navigasjon. (Møller tar 70.000!! for jobben)

nav_map03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jeg bestille nye spredere i hvertfall etter fruen kom hjem med knust lampe, lå 2 store stein inne i sprederen.

så lurer litt på hva som har skjedd der.

Fikk crome listene til grillen også, men det var det største juglet jeg har sett. så den planen gikk rett i dass.

Så ut som den pakkis stylingen de lux. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, høres ikke bra ut det med sprederene, men Shit happens..!

Etter min smak og mening så: Kast eller selg chromlistene til grillen! Dette er ikke pent på den fargen bil.

hadde du hatt sort bil, men kromlister rundt ruter o.l så er det noe helt annet. Ellers så ser det bare "jalla" og billig ut.

Dette er bare min mening..:)

Aqueitas på A3 forumet har kromlister på sin grill å det ser egentlig ganske OK ut pga han har chrome speilhus, lister etc..

Ellers så kan jeg si at jeg tok av kromlistene på Canberra (A6 forumet) sin bil. Bilen så mye bredere ut og fikk et nyere utseende.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve RNS-E enheten koster 34.000,- hos møller.

Klimakontrollen 8600,-

Dobbel din ramme 560,-

Ledningsnett 873,-

pluss arbeid og div...

I VW-Audi Club Norwegen er det et medlem som skaffer enheter til en rimelig sum fra utlandet og tilbyr montering til medlemmer for 11.000 inkl enhet og deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 11 lapper skal jeg nok vurdere det sterkt.

noen mulighet til og få tak i nr hans?

Ja den crome`n blir bare kastet. men var greit og prøve, jeg er egentlig mot alt som heter crome, men synes det er en del audier som kler dette. på denne er det jo ikke crome rundt vinduene heller, så blir nok heller en mørk look på denne.

Prøver og finne noen andre felger nå om dagen. tror det hadde sett en hel del bedre ut med mørkere felger. nå skal jo vinterhjulene snart på så. hvor mye må man senke da man har sportsunderstell for og få en fin høyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider