Gå til innhold

Momo-stoler selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Manuell-Stikke

de passa ikke deg? jeg er 179.. da er de vell litt i minste laget?? 175 var vell maks??

Tja, alt er jo relativt. 1.75 er ikke noe maks-grense, bare et tall jeg satte utifra min egen "logikk".

Jeg er 1.85, og er kanskje litt lang i ryggen, og de er litt for små for meg. Mitt største problem ligger egentlig i bredden.

Du bor sikkert et stykke unna meg, så det blir vel vanskelig å komme hit for å teste de :)

Problemet med høyden oppstår først når du skal bruke 4-punkts belter. Jeg kan derfor måle hvor høye de er fra sitteputen og opp til åpningen for beltene. Da er det bare opp til deg å måle ryggen din, så finner du ut om de passer :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

.

Du bor sikkert et stykke unna meg, så det blir vel vanskelig å komme hit for å teste de :)

Problemet med høyden oppstår først når du skal bruke 4-punkts belter. Jeg kan derfor måle hvor høye de er fra sitteputen og opp til åpningen for beltene. Da er det bare opp til deg å måle ryggen din, så finner du ut om de passer :)

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få målt de i morgen hvis jeg blir frisk. Sliter litt med influensa, så jeg kan ikke garantere noe.

Jeg holder til på Averøya, i Møre og Romsdal.

10 min fra Kristiansund, 1t fra Molde og 3t fra Ålesund.

vi prøver igjen... ja fint om du kunne målt.. det kan være kjekt for andre som er inntresert i å kjøpe.. hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være det passer akkurat:rolleyes: :D må tenke over det, siden du såpass langt unna! siden stolene er på nippet til å ikke passe! den av plast skulle du ha kr..?

Den av plast er en del større. Den er lang nok til meg, men den er for trang ...

(faen, dette får meg til å høres feit ut:))

Jeg kan selge plaststolen for 2000, frakt og oppkravsgebyr dekkes av kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...