Gå til innhold

Vurderer sterkt og kjøpe A4 1,8 TQ , trenger tips!

Ranger emnet

kimmen^

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14900641

Titter litt på denne bilen nevnt over her. Ser det ut til og være et ok eksemplar , til en god pris ?

Bilen er nettopp eu ok , men det er noe rust på taket som må tas og også litt på bakluke og framskjerm men der får jeg tydeligvis deler som er pene.

Jeg er ganske skeptisk når biler har gått såpass langt , er dette en uting på disse bilene eller går de langt sålenge de er teknisk ok ? Ikke noe problem med og kjøpe en som har gått 230k altså ?

Her er en til jeg har tittet på :

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14796306&sid=xz8rgah91O9439579&WT.svl=Bilde

Hvordan ser denne ut ?

Og , hvor vanskelig er det og finne et skinnratt lik det som sitter i s utgavene og de med skinninteriør ? Er dette dyrt og vanskelig og få tak i ? Ser så utrolig mye bedre ut :)

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært en god pris dersom bilen er i god stand ? Og vi feks avdekker naf test ?

Eneste jeg ikke liker med den bilen er det forbaska treverket , men det er vel kanskje en mulighet for og gjøre noe der som ikke ser så forferdelig ut :)

Jeg må spørre igjen , er dette biler som er kjent for og gå lang så lenge de er behandlet riktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting verdt og tenke over.

Hjuloppheng!!!!!!

Driv aksler, evt bakdiff.

Ventil løftere

Kamkjede

Oljepumpe.

Stort sett dette som lager problemer ved bruktkjøp av disse bilene.

Sjekk om noe av dette er byttet i senere tid.

Og hadde jeg vært deg ville jeg fått selger til og stå for en naf

salgstest.

Denne avdekker så og si omtrent alt av feil, og har du det svart på hvit er det jo potensiale til og prute litt ;)

Vrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider