Mondeo Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by erikk Eller hva med å reversere omreg avgiften slik at du måtte ut med mest for eldre biler....Det hadde vært lurt, men for flesteparten av oss som skal kjøpe billig bil og ødelegge den i vinter er det ikke så gunstig. -Her til lands blir du straffet hardere jo mer penger du tjener og jo nyere biler (f.eks) man kjøper. Det var jo skikkelig lurt:rolleyes: En barnefamilie som har skrapt sammen til en gammel stasjonsvogn skal altså betale 20 000 for et nytt vognkort:rolleyes: Ikke si det så myndighetene hører det da! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Zombie-tråd,but what the heck... Hva er avgifta for en 85-modell på nå? 3 lapper eller noe? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarne Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 1447 er den minste avgiften betalte min forrige uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Er bullshit å si at vi "får igjen på vrakpanten" gitt... en 50-lapp,vil det si... Takker. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 væpna revolusjon gutter og jenter. Tenn på ditt lokale BT og politistasjon, så skal du se ting tar en annen vending! Norge i brann, viva la revolution! :) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hvorfor ikke Tollvesenet? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Toll- og Avgiftsdirekte-rotet isåfall... Jeg har napalm... Og 7 liter med ammoniumnitrat + Nitrometan i plastisk form. (Dvs C4). Hvor begynner vi? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Finnes griske jævler over alt. Jeg leste i et Naf-blad for noen år siden. Der stod det at forsikringspremien på motorsykler hadde blitt doblet på noen år, utbetaling til kundene hadde ikkeøkt. Jawohl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Toll- og Avgiftsdirekte-rotet isåfall... Jeg har napalm... Og 7 liter med ammoniumnitrat + Nitrometan i plastisk form. (Dvs C4). Hvor begynner vi? møtes ved trafikanten på oslo s? gang avstand til snuten iallefall, så kan vi ta taxi resten av veien. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 1992mod da, noen som vet? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 møtes ved trafikanten på oslo s? gang avstand til snuten iallefall, så kan vi ta taxi resten av veien. Trenger isåfall fenghetter... Setter ikke av dette med en lunte... Og en bombehund ville vel bli litt "vel interessert" i taxien etterpå.. :p Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Trenger isåfall fenghetter... Setter ikke av dette med en lunte... Og en bombehund ville vel bli litt "vel interessert" i taxien etterpå.. :p hehe.. får ta d i influensa sesongen, da hundene er tette i nesa! fenghetter må vi klare å skaffe. kjenner en som driver å sprenger litt. kanskje han har noen til overs! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Jeg mener at Kristin Halvorsen en gang lovte at alle slike avgifter skulle gåes igjennom, og settes til kostpris. I Sverige gjør de det, og der koster det et par tre hundre kroner Men det har vel blitt borte i alle andre brutte løfter fra den kanten. Nå blir vel snart hele SV borte, og bra er det.. (får ikke håpe dama leser dette...) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Jeg gleder meg til neste stortingsvalg. Jeg gleder meg til å bli lovet bot & bedring. Jeg gleder meg til å se at ingenting kommer til å forandre seg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Det eneste sikre med neste Stortingsvalg er at Øyvind får rett... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg