Knusern Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Har en Golf 2 91 modell og trenger sårt noen 6,5" i døra. Hvordan i all verden skal jeg få til det? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 trenger det sårt? hehe.. nei, det gjør du da ikke :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Joa, jeg må jo ha det! får bare plass til 9 cm i hjørnene ved frontruta + i hattehylla. Seff må jeg ha i døra :) Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 her er en thread med masse bilder fra min installasjon. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8032&highlight=golf bilde av dørlomma mi etter mod. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 bare å bygge egene kasser det. ikke no problem. enten så fester du kassene i dørene eller som sparkepaneler Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Om du ikke er særlig hendig, og vil ha noe ferdig, er det mulig det finns flere av disse, eller disse. Om de finnes igjen, (importøren har sluttet å ta dem inn), så koster de 2000,- for ett par av den enkle, og 2800,- for ett par av den dobble... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Knusern Hvordan få 17 cm i frontdøra? lol lol lol lol lol Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 slik ser min ut innvendig... Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com slik ser min ut innvendig... fete dørsider! Har du noen bilder fra prosessen når du laget dem? Fant ikke noen på siden din.. (....btw; er du svensk?) Bruker du hele døren som kasse eller er selve sparkepanelet du har laget som en tett kasse? Bygget du bare ut med mdf-ringer der du har elementet? Gidder du forklare hvordan du har gjort det, liksom? Ble litt mange spørsmål her, men det der var konge! Har svært lyst på noe sånt selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 fete dørsider! Har du noen bilder fra prosessen når du laget dem? Fant ikke noen på siden din.. (....btw; er du svensk?) Bruker du hele døren som kasse eller er selve sparkepanelet du har laget som en tett kasse? Bygget du bare ut med mdf-ringer der du har elementet? Gidder du forklare hvordan du har gjort det, liksom? Ble litt mange spørsmål her, men det der var konge! Har svært lyst på noe sånt selv.. hei, jeg kjøpte de faktisk slik, men har mått modifisert litt for å få plass til en mindre høytaler:rolleyes: de er bygget opp av mdf. de hvor det er forhøyninger er det bare som du sa, bygget opp med ringer.. kassen er ikke tett. det er hull bakerst hvis du kjønner. og masse bomull inni.. ps. er ikke svensk.... greit, jeg innrømmer det 1/8 svensk da tror jeg:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg