Gå til innhold

Senking

Ranger emnet

Vegardk

Anbefalte innlegg

Kan ikke helt se problemet i å kjøpe et Koni sett med gule koni og matchende fjærer. eventuelt Bilstein sprint dempere med H&R eller Eibach fjærer. sachs performance dempere ombinert med lesjøfors er også godt alternativ på en octavia. ikke koster det noe mer en billige coilovers eller

et sånn billig coiloversett vil ikke kunne garntere noe anet en at resultatet blir 110% drit.

og slutt nå med fjaset om at vanelige sportsdempere og senkefjærer ikke blir stivt nok da. det avdekker bare stoooore mengder innkompetanse. det octaviaene og alle bilene i den familien trenger er stivere stabstag bak. først og fremst. og dette kompanseres dårlig med stive som fuck dempere å fjærer.

de billige coiloversettene er kun brukandes om bilen skal stå utstilt som om noen hadde glemt å montere fjærbeinene.

er en grunn til at skikkelige greier koster 15 lapper pr hjørne.

å skla man på død å liv ha coilovers pga bilen skla bli så mye grommere å kjøre en med GODE sportsdempere og matchende fjærer. er det nog KW clubsport. Black art. GAZ leda line som gjelder

Ikke bruk opp alt det positive med en gang nå da...

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

har et ta-technics coiloversett jeg til 4000.. funker som f... og ingen problemer med verken det ene eller det andre borsett fra at bilen blir for lav med max senk:) om noen har fått problemer med ett billig coiloversett så¨tror jeg at det skyldes en feil med settet eller noe annet... på kjente merkevarer betaler du gjerne litt for merket også.. ikke bare kvaliteten... har hatt mitt billigsett i over hallåret nå å er fortsatt fornøyd... flere som har samme settet som jeg vet og ingen har hatt problemer med kvaliteten... go helg alle sammen... Mvh Low And Slow Vw Bora 1.6 :)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider