chev64 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Vet noen om en låve eller lignende i nærheten av Oslo med plass til min Chevelle for oppbevaring i vinter? Jeg trenger ikke mekkeplass, den skal bare få stå i fred. Eventuelt kan jeg være interessert i vanlig garasjeplass hvis prisen ikke overstiger "låveprisen" veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkrølle Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Vet noen om en låve eller lignende i nærheten av Oslo med plass til min Chevelle for oppbevaring i vinter? Jeg trenger ikke mekkeplass, den skal bare få stå i fred.Eventuelt kan jeg være interessert i vanlig garasjeplass hvis prisen ikke overstiger "låveprisen" veldig. Hei. Har en stor låve i Asker (Vollen). Hvis du trenger ringer du meg på tlf 91765067. Masse ledig..... Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicooo Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Fortsatt ledig plass på låven? Litt desperat etter mekkested :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg