Orjuz Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 bytta fordeler lokk og rotor i dag. siden bilen spiser tennplugger. skrudde av lokket og plukket av rotorn. siden tenninga ikke er justerbare så var jeg ikke obs på hvordan motorn stod i forhold til ødp osv. , men det er jo en tapp i kamakslen som rotorn passer i og fordeler lokket står jo på samme sted uansett. vel jeg monterte alt sammen igjen, så starta jeg opp virket bra og jeg klaska igjen pansret. da jeg skulle begynne å kjøre så virka det som bilen bare gikk på 3 sylindere. stoppa og sjekka kabler til tenpluggene og coil, alt var ok. men den går fortsatt dårlig. dro ut alle pluggene og dem var sotsvarte. bensisn pumpa har jeg lagt merke til har begynt å gi mer og mer lyd fra seg så jeg mistenker at det også er litt tett bensin filter, men kan det være noe annet som er feil. bak pumpa ble bytta for 1,5 år sia og alt funka helt til jeg kødda med det rotor lokket. Det nye rotor lokket og rotor hadde samme bosch nr som det gammle. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 og dagens tips, ikke kjøp motor deler på biltema de SUGER! men litt mer seriøst. moterte tilbake de orginale og vips så funka alt igjen, monterte den nøyktig lik den nye. så den blir sendt tilbake til biltema. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 eg har aldri hatt problem med biltema tennings delar.. :P hadde det på volvon, golfen og volvon... satt på en audi80 rotor på 240n min.. :P da gjikk den mye fortere, sikkert 100hk meir..:) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg