Gå til innhold

fordeler lokk b230ET

Ranger emnet


Orjuz

Anbefalte innlegg

bytta fordeler lokk og rotor i dag. siden bilen spiser tennplugger.

skrudde av lokket og plukket av rotorn. siden tenninga ikke er justerbare så var jeg ikke obs på hvordan motorn stod i forhold til ødp osv. , men det er jo en tapp i kamakslen som rotorn passer i og fordeler lokket står jo på samme sted uansett. vel jeg monterte alt sammen igjen, så starta jeg opp virket bra og jeg klaska igjen pansret. da jeg skulle begynne å kjøre så virka det som bilen bare gikk på 3 sylindere. stoppa og sjekka kabler til tenpluggene og coil, alt var ok. men den går fortsatt dårlig. dro ut alle pluggene og dem var sotsvarte. bensisn pumpa har jeg lagt merke til har begynt å gi mer og mer lyd fra seg så jeg mistenker at det også er litt tett bensin filter, men kan det være noe annet som er feil. bak pumpa ble bytta for 1,5 år sia og alt funka helt til jeg kødda med det rotor lokket. Det nye rotor lokket og rotor hadde samme bosch nr som det gammle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår