Gå til innhold

Hva er MNETT

Ranger emnet

agepab

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt bilen inne for en komponent test. Da jeg snakket med Møller så sier de til meg at bilen er trimmet i følge MNett.

Jeg har eid en hel hær av VW turbo biler og kan si med sikkerhet at denne ikke er trimmet. I så fall må det være en ræva dårlig chip. Til og med dama flira når ho hørte det...

Men er det noen som kan si meg hva Mnett er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et av pc systemene til vag. her ligge bla.a service pakker og fastpris jobber og det som må til for å lage arbeidsordrer. en henter og ut historikken til kunden sin bil,hva som er blitt gjort og anmerkninger+++.(så lenge bilen har vert innom vag) mulig din bil har hatt påmontert chip som en mekaniker har sett,mer skal det ikke til for at de skriver det som anmerking og du som eiger miste mob.garantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et av pc systemene til vag. her ligge bla.a service pakker og fastpris jobber og det som må til for å lage arbeidsordrer. en henter og ut historikken til kunden sin bil,hva som er blitt gjort og anmerkninger+++.(så lenge bilen har vert innom vag) mulig din bil har hatt påmontert chip som en mekaniker har sett,mer skal det ikke til for at de skriver det som anmerking og du som eiger miste mob.garantien.

Det har ikke stått i tidligere dokumentasjon på bilen. Har hatt denne bilen i ett års tid og synes det hele var merkelig. Hadde no den bare vært chipa da, så hadde jeg vært fornøyd jeg. Men med null effekt givende gleder er det bare ergelig..hehe

Iallefall så spiller det ingen rolle med garantien, for den er ute for lengst anyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider