Gå til innhold

Autoslalom/SS1 11 okt. gardermoen

Ranger emnet

Onesome

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er ett åpent arrangement

200kr å kjøre

100kr så spiser du så mye pølser du vil denne dagen

Med åpent arrangement menes det at hvem som helst kan komme og ingen påmelding kreves? Det kan da heller ikke garanteres at alle som dukker opp og ønsker å kjøre får kjørt? Er det sånn?

Hvordan skal jeg tolke tallene:

Kr 200 for å kjøre. (Skjønner den.)

Kr 300 for å kjøre "med pølser"?

Kr 100 for bare pølser og ikke kjøring?

Vidar - kverulerende eldre drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med åpent arrangement menes det at hvem som helst kan komme og ingen påmelding kreves? Det kan da heller ikke garanteres at alle som dukker opp og ønsker å kjøre får kjørt? Er det sånn?

Hvordan skal jeg tolke tallene:

Kr 200 for å kjøre. (Skjønner den.)

Kr 300 for å kjøre "med pølser"?

Kr 100 for bare pølser og ikke kjøring?

hvem som helst kan komme å kjøre med de bilene de har.. det er ingen forhåndspåmelding så det er bare å møte opp.. tror vi har ett takk på 30biler +

og du tolka det andre rektig :D

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 biler er ikke mye kjøring da.

hvis 30 biler skal kjøre blir det mye venting og lite kjøring pr bil.

dette skjedde ifjor.

banen blir ikke like den i fjor.. så jeg tror ikke dette blir noe problem, vi prøver å få dette til så smertefritt som mulig så vi slipper knotet med å måtte vente så mye mellom utsleppet på hver bil..

nicco kommer du?

Stjælt både bilen og lappen

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke hvordan BANEN er.. poenget er at det er for mange biler som stiller i kø til start!

om du bruker 1min eller 1.30min på en bane er dette i grunn helt urellevant når man skal kjøre en oppvarmingsrunde, så 1 eller 2 eller 3 runder før man er ferdig, slik at neste mann kan kjøre.

Jeg var jo innom der i fjor, og bl.a på team sideways sin. OG impreza treffet. dette tar tid..

menne.. hvem kjører autoslalom i dag egentlig? det er jo som å spise middag i penkjole:)

Jeg vil gå helt rabiat på den banen der og slædde i filler bilen min;) får jeg lov til det kommer jeg;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke hvordan BANEN er.. poenget er at det er for mange biler som stiller i kø til start!

om du bruker 1min eller 1.30min på en bane er dette i grunn helt urellevant når man skal kjøre en oppvarmingsrunde, så 1 eller 2 eller 3 runder før man er ferdig, slik at neste mann kan kjøre.

Jeg var jo innom der i fjor, og bl.a på team sideways sin. OG impreza treffet. dette tar tid..

menne.. hvem kjører autoslalom i dag egentlig? det er jo som å spise middag i penkjole:)

Jeg vil gå helt rabiat på den banen der og slædde i filler bilen min;) får jeg lov til det kommer jeg;)

Så sant så sant. Tror Marte prater litt svada jeg nå. Venting blir det UANSETT på en dag som dette.

Håper du kommer å herjer, jeg skal se på hvertfall

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider