Scandalnavia Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Har alltid likt Golf 2, men aldri eid en.. Kom over denne og bestemte meg for å endelig kjøpe en. En i forholdsvis veldig god stand, noen få rustflekker, men ikke noe problem å fikse på. Noen små feil og mangler er det, men en tur på høggeriet så er det iorden igjen. Eneste "store" feilen er giroverføringa, ugrei å få i 1 gir. Har sett på nettet et sted at det finnes rep.sett til dette, noen som veit hvor jeg finner det og fremgangsmåte for å skifte? Ting som skal gjøres så fort som mulig er -Bytte speedometer -Nytt spyleranlegg foran -Sette i stereoanlegg Ting som skal gjøres etterhvert - 90 plastikk - GTI stoler - Nye lykter rundt om - Diverse små nips :) Gidder ikke koste på denna bilen her uendelige summer da jeg har en HD som også trenger en god omgang i vinter.. Trenger vinterdekk på felg, helst 14", noen som har noe å selge? Skal prøve å få tatt en del bilder mens jeg driver på. Syns det er moro å se på tråder der folk tar masse bilder så får prøve å være noe i nærheten flink sjøl også.. Tar gjerne imot tips og triks :) Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Bra Stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kulen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Stå på, gleder meg :) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg