asona_er_best Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 morn folkens, tenkte jeg bare sku legge ut no bilder av en spes bil som jeg har kjøpt meg nå nylig. kjøpt på bud under et bilcrossløp. det sitter manta A front på den da. men det var bare drit-tøft syns nå jeg. Motor: 2,0i med mortvet kamaksel og ordentlig justert innsprut eller org etter det jeg ble fortalt Understell: kliss nye Monroe Gatebil dempere rundbaut med senke sett bak, orginale fjører forran med gummiklosser faktisk. hehe Hjul: maxsport gateslicks forran på no ålreite felger, vet ikke hva dem heter. bak sitter det toyo proxes slicks på revolution 4 eika felger. har også yokohama a035 grushjul på no rs felger til å ha bak. Invendig: OMP RS stol, omp 6pkt belter og selvfølgelig et rullebur som var overraskende bra bygd. ellers er alt fjernet bortsett fra dashbordet. Bryterpanel med hovedstrømsbryter,spyler,visker og startknapp. Mer er det vel ikke spes med bilen bortsett fra at det er en ascona Stv da, begynner å bli sjeldne saker det der, hvertfall med manta a front, det ser man ikke hver eneste dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hehe, grattis med fin bil ;-P Er Opel og Volvo det går i for det meste ser eg Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 ja. ÆSJ. SOLGT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 synd den kommer til å bli bulkete og fæl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steingal Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Kjipe greie at slike goda klassikere blir "ødelagt" på denne måten istede for å fikse disse opp. Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 nå har den forsvunnet til ny eier.........igjen. trist syn, kikket under den og fant ikke en rustflekk.. bakluka var litt rusta, men med litt plate og sveis erfaring så hadde den vært hel igjen.. den skulle med andre ord aldri vært bygd til møkkacross Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg