Gå til innhold

ny bil på meg

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

morn folkens, tenkte jeg bare sku legge ut no bilder av en spes bil som jeg har kjøpt meg nå nylig. kjøpt på bud

 

pictureCAZ8532G.jpg

pictureCAWQSF69.jpg

 

det sitter manta A front på den da. men det var bare drit-tøft syns nå jeg.

 

Motor: 2,0i med mortvet kamaksel og ordentlig justert innsprut eller org etter det jeg ble fortalt så det er ingen værsting men greit nok i junior regner jeg med

 

Understell:Monroe Gatebil dempere rundbaut med senke sett bak, orginale fjører forran med gummiklosser faktisk. hehe

 

Hjul: maxsport gateslicks forran på no ålreite felger, vet ikke hva dem heter. bak sitter det toyo proxes slicks på revolution 4 eika felger. har også yokohama a035 grushjul på no rs felger til å ha bak.

 

Invendig: OMP RS stol, omp 6pkt belter og selvfølgelig et rullebur som var overraskende bra bygd. ellers er alt fjernet bortsett fra dashbordet

 

Mer er det vel ikke spes med bilen bortsett fra at det er en ascona Stv da, begynner å bli sjeldne saker det der, hvertfall med manta a front, det ser man ikke hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
hei du;). der har det blitt en forveksling mellom meg og Daniel Myhre. 2 stk daniel i teamet våres.. har du forresten noen flere innteressante bilder?

 

Ok, har nok desverre ikke det. Var der og tok bilder for Team Exo Racing så ble ikke så mange bilder av de andre teamene.

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår