Asim Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Halllooooo folkens!!!! lever dere?? finn på noe... er klar for å le litt jeg heheheh hmmm gjør det bare jeg skriver dette inlegget, sier egentlig litt om hvor lite som skal til for at jeg skal le... hehehhe :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 STILLE?!?!! blah Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Shh!!! zzzz Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 hva med å le av denne da :) http://lordsnick.lords-hq.com/consul/ blir en kul bil dette. har sitt orginale 80 talls stuk. med datidens styling sett i stål. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Denne er litt morsom da heheheheh :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Denne da?? Hatt sånne bestemødre hadde vært fett!! heheheh lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet August 15, 2002 Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 synes jeg kjenner igjen stemmen til han ene.... Men det kan jo være flere slike show. Når jeg bodde i Calif. ( Bay area) så hadde jeg to favorittkanaler som hadde "litt på kanten" show hver morgen... det er greit å få litt humor når man sitter i kø.. Hadde ca 1,5 time med køkjøring når jeg var innleid hos Cisco systems.... Husker ikke i farten navnet på den ene radiokanalen, men den andre heter iallefall KSJO ( http://www.ksjo.com ) Hver morgen så er det to gærninger med navn Lamont & Tonelli som har show... hører på det via internett en gang iblant (etter 15:00 norsk tid) de arrangerte "car-bowling" en gang jeg hørte på, det virket som en kuul sport... og onsdagen( tror jeg??) så hadde de "flashing wednesday" hvor de oppfordret damer til å "flashe" til de som hadde KSJO klistremerke på bilen.. allt var så mye bedre i calif... sukk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg