sk0g3y Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Byttet lysbryteren i Golfen for et par dager siden. Da fikk jeg se en et rødt klips/kontakt med 4 ledninger som jeg ikke vet hvor skal. Denne kontakten/klipset kommer fra "strømpen" som ledningnene som skal til lysbryteren kommer ut av. Kommer liksom to "klips" ut fra denne "strømpen": - Den store sorte som går til lysbryteren - Den røde m/4 ledninger som jeg ikke vet hvor skal. Litt vanskelig skrevet, men noen som skjønner hva jeg mener og hvor denne skal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Har du høydejustering på lysbryteren din? 99% sikker på at det er ledningsnett til dette du har sett.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 okaei. da forklarer det saken. har ikke det skjønner du så da er det nok det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg