enuriak Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 vert med på hjortejakt med den bilen jeg;) kjørte heldigvis ikke på noen da:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Ser ut som en grei bil til den prisen. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 jeg vill si jeg gjorde ett kupp der jeg da:) spesielt når jeg liker usa lyktene. bare handle inn itt ledninge og pærer, kansje noen foringer så skall den kåmme seg gjennom eu.kontr ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Detta så jo ut som en gromvogn for den prisen:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 jeg vill si jeg gjorde ett kupp der jeg da:) spesielt når jeg liker usa lyktene. bare handle inn itt ledninge og pærer, kansje noen foringer så skall den kåmme seg gjennom eu.kontr ja. bare hente seg et nytt elektriskt på skroten enkelt og bytte hele nettet.. se om det er et fint og helt et der:volvsmile Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 bare hente seg et nytt elektriskt på skroten enkelt og bytte hele nettet.. se om det er et fint og helt et der:volvsmile det er en mulighet det ja:) men det koster sikkert mye på ett huggeri det og? så dyrt det huggeriet som er i nærheten her:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 jeg betalte 250kr for et komplett nett her men han syns vel litt synd på meg fordi det kom en helvetes byge regnet i bötter og spann. trudde jeg hadde svömt en tur:) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Min B23E brukte på langtur til Sverige helt ned i 0,74 på mila. Ikke galt det. :) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Min B23E brukte på langtur til Sverige helt ned i 0,74 på mila. Ikke galt det. :) åssn er e du kjører da ? :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 nei det var ikke så ille nei, det er jo levbart det:)utn od så lå jeg på runt 3000 omdreininger i 80:o men er det mulig å få tak i noe åverhalingskit til E motoren? til spruten alltså Du får slipesett på Oslo Sylinder service til rundt 500,-. Jeg kjøpte dette til min B23e, fungerer utmerket. Men O-ringene til dysene følger ikke med, det er noe verre å få tak i, jeg fikk tilfeldigvis tak i det bare. Men du kan prøve å lage noen selv med sånn Lag-O-ringer-selv-kit:) SÅ det på Ekeberg marknaden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Du får slipesett på Oslo Sylinder service til rundt 500,-. Jeg kjøpte dette til min B23e, fungerer utmerket. Men O-ringene til dysene følger ikke med, det er noe verre å få tak i, jeg fikk tilfeldigvis tak i det bare. Men du kan prøve å lage noen selv med sånn Lag-O-ringer-selv-kit:) SÅ det på Ekeberg marknaden. slipeset? hvordan fungerer det da? er ikke så inne på denne k-jetn jeg. er noe slaks justeringsmuligheter på den da? oringer har jeg på jobben i alle mulige størlser;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 slipeset? hvordan fungerer det da? er ikke så inne på denne k-jetn jeg. er noe slaks justeringsmuligheter på den da? oringer har jeg på jobben i alle mulige størlser;) Slipesett--->Pakningsett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Slipesett--->Pakningsett:) aha:p da får jeg ringe til de og høre når bilen har kommet seg gjennom eu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 nå starter den ikke lengre, på grunn av stifter osv, blir byttet til elektronisk tenning så snart jeg får tak i deler. er det noen som har en rotor til åvers her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 nå starter den ikke lengre, på grunn av stifter osv, blir byttet til elektronisk tenning så snart jeg får tak i deler.er det noen som har en rotor til åvers her da? jepp jeg har :) Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg