MortenK Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Heller at du ser en fantastisk ræv men så står ikke trynet i stil ;) Er forresten ikke mye 240 på den bilen, bensinlokket er ikke Volvo og da er nok bare stasjonsvogndelen av taket fra en skikkelig bil. Fått taket til å flukte litt bedre så kunne man trodd bilen var levert sånn Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 En klassiker: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluffinatoren Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Tar litt tid å fylle vann på alle de seks forgasserne tipper jeg! Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo med 3 dritfulle fjortisser baki uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 eller var det omvendt?! du har jo ikke lappen engang, hvorfor er du så eplekjekk da a? L'n paser deg forøvrig veldig godt. Hva har lappen med saken og gjøre? Er vel heller feil og sette sammen to av klodens styggeste biler. Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hva har det med lappen ja? Jeg har sikkert kjørt mer Saab enn dere, så dere kan holde kjeft! Jeg synest Saab har skapt noen utrolig vakre biler gjennom tidene, jeg sier ikke at Volvo ikke har gjort det (jeg mener Amazon er noe av det peneste noen gang), men å ødelegge linjene til Saaben, med skoesken av en Volvo, liker jeg ikke! Der, nå har jeg begrunnet utsagnet mitt, så vil jeg gjerne se deg forklare hvorfor jeg ikke par peiling, bare fordi jeg ikke har lappen! Eller eventuelt begrunne nøyaktig hvorfor det skal være omvendt av det jeg mener! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hva har det med lappen ja? Jeg har sikkert kjørt mer Saab enn dere, så dere kan holde kjeft!Jeg synest Saab har skapt noen utrolig vakre biler gjennom tidene, jeg sier ikke at Volvo ikke har gjort det (jeg mener Amazon er noe av det peneste noen gang), men å ødelegge linjene til Saaben, med skoesken av en Volvo, liker jeg ikke! Der, nå har jeg begrunnet utsagnet mitt, så vil jeg gjerne se deg forklare hvorfor jeg ikke par peiling, bare fordi jeg ikke har lappen! Eller eventuelt begrunne nøyaktig hvorfor det skal være omvendt av det jeg mener! Ikke noe og bry seg om. Biring er bare "storkar" med serfikat. Jeg personlig har ingen ting i mot saab så lenge de er av nyere årgang. Men bra noen liker eldre saab og:) Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg