Ole_90 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 I dag (27 September) Blir det meet på XXL Bygget på Jessheim. Meetet Starter fra kl 6 og varer så lenge folk gidder. Desverre litt kort varsel men håper så mange som mulig vil komme ! Street-Garage.Com Club SGCC Baardsen...BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorty Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Regner meg att jeg kommer :P Blir det felles avreise fra strømmen ell noe? Nissan 200sx s13 Ford Sierra 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 det burde det bli;) -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Kommer jeg vett! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_90 Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Avreise fra strømmen ca halv 6 regner jeg med. møt i hvertfall opp på strømmen i god tid før 6 ;) Baardsen...BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 blei det no liv? Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 blir alltid liv på XXL Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_90 Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Det ble som et helt "vanlig" Streetmeet, Kunne vert bedre men var et par som showa bra der ! Baardsen...BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Kjørte forbi et par ganger, så litt dødt ut. :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kjørte forbi et par ganger, så litt dødt ut. :P det er pga sånne som deg at streetmeet ikke blir store.. folk kjører forbi og tenker: her var det dødt, vi kjører videre... Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ikke så rart med 7 timers forvarsel kansje? 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 det er pga sånne som deg at streetmeet ikke blir store.. folk kjører forbi og tenker: her var det dødt, vi kjører videre... Vel, jeg var sjåfør den dagen og ruten min gikk tilfeldigvis forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_90 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ikke så rart med 7 timers forvarsel kansje? Vi klarte å få bortimot 150 biler sist og da med å bare sende meldinger og da fiksa vi det på under et kvarter !!! ;P Baardsen...BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 hm.. ikke for å stikk kjepp i hjula på folk lissom, menneh... Jeg tror vi burde roe ned så ofte treff!=?! Før i tiden da EKTE streetmeet foregikk var det som regel 2 eller MAX 3 ganger i året! og da tokk det helt av! nå virker det som om folk prøver å mekke et treff hver eneste helg.. blir jo ikkeno morro det syns jeg! minnes gamle gode dager!!! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_90 Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Synes ikke det ser ut som folk går lei jeg, Hører folk sier det er mer Show på treffa nå enn det var på de før i tida :P http://www.new.facebook.com/video/video.php?v=39339515249 Baardsen...BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg