Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet

Ole_90

Anbefalte innlegg

Det oser av misunnelse her :kiss

Robert har da jobbet som alle andre, tingen er vel mer hvordan

man prioriterer penga, og hvilken jobb man har.

Blir ikke rakettforsker av å kjøre sliten E34, jobbe på Kiwi

og være storkar på bilforumet.

Er vel heller han som prøver å være storkar på bilforumet med å si at han aldri drar på Streetmeet, men så ser man han på alle streetmeets. Ole jobber hverken på kiwi eller kjører sliten e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veit du hvor mye du driter deg ut nå ?

De fleste innvandrere er no jævler til å spare

og bruker ikke veldig mye penger da de er

flinke til å bo sammen i små leiligheter.

Og hva skjer da ? Jo, de har enten dekt

kjøpssummen på bilen selv eller har svært

grei egenkapital. Så å si at en utlending

har bil kjøpt for skattepengene dine, er

faktisk feil!

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du hvor mye du driter deg ut nå ?

De fleste innvandrere er no jævler til å spare

og bruker ikke veldig mye penger da de er

flinke til å bo sammen i små leiligheter.

Og hva skjer da ? Jo, de har enten dekt

kjøpssummen på bilen selv eller har svært

grei egenkapital. Så å si at en utlending

har bil kjøpt for skattepengene dine, er

faktisk feil!

Kommer jo seff ann på utlendingen :P Selvom jeg ikke skjønte sammeligningen til han med utsagnet. Samme faen om noen er bortskjemte vel, fint for dem. Men seff noen som synes utrolig synd på seg selv fordi dem ikke er i den situasjonen. Tør nesten vedde på at de som sitter og griner ikke hadde blitt lei seg over å få spons til hobbyen...

Og samme faen om noen møter opp på meets vel! eller starter vi med gjestelister og slikt? DA kommer sikkert mange...

Og om han sier at det er ræva i forhold til før så betyr ikke det at man ikke drar fordi det skjer lite i norge så da ere jo faktisk greit og være med på noe av det som skjer. Blir nesten som å si at noen ikke burde dra på gatebil feks fordi de ikke liker bmw og det er bmw'er der...

Men herregud at noen har en holdning som er litt ovenpå blir bare gøy det med de som faktisk tar seg nær av det og/eller hisser seg opp.

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop!

Akkurat som det oser misunnelse av dere ang. SGCC ! :assman

Men i hvertfall jeg blir ikke misunnelig på noen som er bortskjemte.. samma som hvis jeg ser en fet bil på gata men det sitter en utlending inni, vet jeg at det der har jeg betalt skatt for, og da er det ingen fet bil lenger!

ha ha ha ha! nå må du bare rulle inn din innavla lille drittunge..

Ikke kom her å snakk om skattepenger! for jeg har jobbet siden jeg var 13 og alene betalt mere skatt til i dag enn du kommer til å gjøre innen du har fyllt 40!! så klapp igjen kjeften akkurat der om ting du ikke vet en dritt om !

Du er så jævla usaklig at det ikke er noe annet å gjøre enn å synes synd på deg! Utlending... ja.. det var det ordet ja.. kan bare si det slik at jeg er MER norsk enn deg din lille fitte!

jeg er 25, født og oppvokst her i norge! Så du har noen år å ta igjen før du har noe du TROR du skulle ha sagt!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting til.. alle meets!?- døh frøken! jeg var på KUN 2 streetmeets de arrangerte.. og hvem laga show!?.. jo han jævla utlending med den supergromme bilen kjøpt av DINE skattepenger i form av sosialstøtte og sjukemld hos meg!

Bitch! du fortjener en smekk for å uttale deg for en så korttenkt måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere rakker ned på hverandre pga at en har fet bil og en ikke blir sponsa eller har råd til bil?

det er INGENTING å diskutere!! Bare tanken på at det finns gutter eller shemales som jeg kaller dem, som går med STRIKKER i buksa gjør at jeg må le av diskusjonene dere driver med, isteden for å krangle om hvordan man har råd til bil eller at noen er mamma/pappadalter er noe jeg driter i!

Vi MÅ utrydde alle med strikker i buksa og sånne tapere som går med strikker i buksa og bruker brunkrem osv osv!!!!

DET er noe å diskutere! Taperne blir det bare flere og flere av, det er noe vi bør få slutt på..

er jo bare flaut å klage på Robert at han er mammadalt? wtf, det er jo det barnsligste jeg har hørt til dags dato, uansett om han er det eller ikke bryr deg meg innerst inni skaugruva mi!

Hadde vært fett med noen skikkelige BIG meets som jeg har sett noen filmer ifra før i tida..

Men ærlig talt, det finns da verre ting vi bør prioritere. JEG blir flau når jeg bor i et land der gutter er mer femi enn jenter! vil ikke si det til ho tyske jenta jeg hadde på besøk for ei beite siden, jeg pekte på monumenter og bygninger hver gang det gikk en stakkar forbi som dreit seg ut med strikker osv.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah..

nå må du ikke glemme at i pr. dag er alle mote slaver!

og jenter i dag ser ikke etter en type.... heller en venninde!

Blir kvalm når jeg ser ungdommer på gata jeg ikke klarer å skille forskjell på om er gutt eller jente!

Strikk i på legga, tan, latterlig store klær i ghetto reghbuens farger og for å ikke nevne en sleeazy attitude...

er ikkeno annet enn dårlig selvtillit de har, for de gjør jo akkurat det for å bli akseptert i det latterlige lille miljøet dem henger i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår