Gå til innhold

Mistet bilnøkkelen!!

Ranger emnet

martinious

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

hør med toyota forhandleren ja. De kan helt sikkert få bestilt nye nøkler til bilen, men koster sikkert litt, men nøkkel må du jo ha... :)

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting du ikke gjør er å ringe til lokalavisa og sette inn kontakt anonnse, hvor du skriver, Mistet bilnøkkel til toyota camry. hvis noen finner den ring 9903xxxx

-Det står heelt sikkert toyota på nøkkelen din.

-Hvis noen finner den så...aha skjekke opp telefon nummeret ditt og adresse...så tar dem bilen din

sett inn anonse i avisa og be om at hvis noen finner den, så kan den leveres til politiet.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg hadde golfen(med startsperre) fikk jeg beskjed av møller at hvis jeg mistet nøkkelen,så kunne de lage ny utifra chassisnr...kan ikke skjønne at det skal være noe problem på en toyota heller...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, startsperre er IKKE noe problem. Toyota kan lett bestille en ny nøkkel som passer i låsen, for så å kode denne inn i datamaskinen slik at startsperren gjenkjenner den. Det er ikke noen dyr operasjon. Dyreste utgiften blir nok selve nøkkelen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se i serviceheftet, der skal stå nøkkelkoden. Ta med den, og få slipt en nøkkel ;) Koster en hundrings, er gjort på bokstavlig 2 min hvis man er litt dyktig,

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA. Så hvis man ikke har kodekort eller gammel nøkkel, så kan man bare glemme å få ny nøkkel til bilen. Dette høres ut som sprøyt! Det funker iallefall uten noen av delene til min bil, ref. kjenninger på delelageret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider