Gå til innhold

Streetmeet 27/12

Ranger emnet

audi90q

Streetmeet 27/12 på Ikea  

102 stemmer

1. 1. Streetmeet 27/12 på Ikea

• Ja, skjer jo aldri noe på vinter halv året
      60
    • Nei, satt bort god bilen for sesongen
      22
    • Tja, skal i familietragedie?!
      20

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ozzy

....gidder ikke stoppe opp for å prate med 2 stykker....

Det er akkurat den mentaliteten der jeg snakker om.

Hadde alle tenkt sånn ville det ikke blitt NOEN personer der oppe. Når Dinglevims og jeg kom sto det bare to biler der, men man kan da slå av en prat fordet...Og tenk på stakkars Tollak, som hadde kjørt 62 mil for dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte "hele" toget rett nedenfor parkeringsplassen. Fikk værtfall et glimt av Skylinen, selv om det var skuffende at jeg ikke fikk studert den nøyere. (Har foresten ødlagt resten av dagen) Var der 14:45 og SunnyGTi2.0 var den eneste som stod og blomstra nedi veien.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

var ikke så mange der nei...kom dit i to-tiden sammen med Överladdaren...møtte resten av gjengen og dro mot maliks på haslum og spiste....når vi var ved tryvann var det: bmw e28, bmw m5, skyline, 200sx s14, sunny gti-r, transporter med styling, a3, rød civic+++

Hvem kjørte M5 ? Og hvilken modell?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy405GTX

Hey Hey folks!

Var en liten tur oppom tryvann ca kl19, snør jo som bare pokker der nå og snuten var selvfølgelig ute og crusa som vanlig..

Kom hjem først kl 1830 fra da danskebåten i dag jeg så gikk glipp av treffet, men skal være på plass ved neste mulighet...

god jul og godt nytt år! :)

Var der en tur ca. 19 jeg og....var bare noen få biler som gikk i sirkler og en politibil som overvåka :P Så du en Peugeot 205 med takvinge? Lå etter den i bakkene opp..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Super-Ida

hehe jaj alite folk, men dte var da greit å dra på maliks etterpå... selv om jeg aldri trodde vi skulel komme fem.... og dere andre som var på maliks; ble dere lenge???

vi satt en tome etter at dere dro...sto og jugde litt utenfor.....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen nå ;)

Kom hjem for et kvarter siden.. Hele turen ble 1483 km :D

La turen om sverige siden treffet sluttet så tidlig (eller aldri kom i gang?) så det ble litt kjøring på meg disse to dagene ;)

Jeg hadde vel egentlig også ventet meg litt mer oppmøte på streetmeet'et, men jeg fikk ihvertfall tatt en titt på trallene til Asim og hybris.

Kjipt at jeg ikke kom meg med til maliks for å spise. Vi skulle treffe en kamerat av bror min ved tryvann og gi ham noen greier og han ble litt forsinket, så folka forsvant før han kom.

Ser dere igjen på streetmeet til våren da :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Dr_s : Jeg var der en liten tur med min E39, '99 mod

Nice, synd jeg ikke fikk sett den :)

Originally posted by Tommy405GTX

dooh!! Det var brodern som kjørte den Dr_s og jeg kjørte forran han igjen :)

jaja var bra med snø da vi kom opp da ;)

HAHAHAHAHA...fy faen, så så du ikke meg? Kjente ikke igjen bilen din? Dro ned med engang maja dukka opp dere også , eller? Så ikke en dritt omtrent jeg, snøkaos!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår