Gå til innhold

Streetmeet 27/12

Ranger emnet

audi90q

Streetmeet 27/12 på Ikea  

102 stemmer

1. 1. Streetmeet 27/12 på Ikea

• Ja, skjer jo aldri noe på vinter halv året
      60
    • Nei, satt bort god bilen for sesongen
      22
    • Tja, skal i familietragedie?!
      20

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

Mulig jeg blir med til Finnskogen (BMWCCN) treffet får å kjøre litt på isen :D om jeg får tilbake lappen i tide....

Montro om man kan kjøre bil i sverige selv om man har mistet lappen i norge ?

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Hva var det du mistet lappen for, og hvor lenge?

116,9 i 80 sone (motorvei mellom lysaker og skøyen, 21:30 på kvelden, tørt føre...) = 36,9 over = minimum 3måneder.

+ For kort avstand til foranliggende bil = 2 måneder.

= 5 måneder

men, har advokat som jobber med saken, da jeg mener at avstanden ikke var for kort og politiet ikke målte avstanden, håper på å få den ned i 3 måneder, da får jeg lappen tilbake 5 feb....

Erfaringen min hittils med saken er alt annet en positiv, består mye av subjektive meninger fra politiet, og kun en snittmåling over kort avstand(fra bil), med manglende informasjon om sikkerhetsmargin er trukket ifra. I tillegg bruker de minimum 2-3 uker på å besvare henvendelser ++++

Men dette ble veldig offtopic ;)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår