Gå til innhold

Streetmeet 27/12

Ranger emnet

audi90q

Streetmeet 27/12 på Ikea  

102 stemmer

1. 1. Streetmeet 27/12 på Ikea

• Ja, skjer jo aldri noe på vinter halv året
      60
    • Nei, satt bort god bilen for sesongen
      22
    • Tja, skal i familietragedie?!
      20

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fyrsten

Kunne faktisk ha stikki innover da jeg har stort sett kjeda meg i hele dag.... Men jeg fant jo ikke ut at det var streetmeet før kl 15.35 i dag....

Er ikke altfor mye inne på nettet, har tross alt ett liv.

Du har et så heftig liv at du ikke kan gå på nettet når du kjeder deg... :D

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Du har et så heftig liv at du ikke kan gå på nettet når du kjeder deg... :D

Det hører jo med til historien at jeg faktisk gjorde noe... men det var utrolig kjedelig... Og nå som jeg er ferdig med det så hadde det vært fint å finni på noe..;)

OG livet mitt er laaaaaaaaangt fra heftig....

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Vilhelm, Golden og jeg var der klokken 1530. Det var ingen der da, det kom noen bmw'er og en volvo der, men var tragisk dårlig. Tåkete og mørk, jeg tror vi må planlegge mer neste gang:P

Du har kanskje ikke tenkt såpass langt, men hvis dere hadde møtt opp til riktig tid og turt å ta kontakt med oss som sto der istedenfor å være så blyge og bare kjøre hjem til mamma igjen, så hadde det kanskje ikke vært så "tragisk dårlig" som du sier.

Noen ganger kan man gjøre en innsats selv også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Du har kanskje ikke tenkt såpass langt, men hvis dere hadde møtt opp til riktig tid og turt å ta kontakt med oss som sto der istedenfor å være så blyge og bare kjøre hjem til mamma igjen, så hadde det kanskje ikke vært så "tragisk dårlig" som du sier.

Hvor sto det at det var klokka 13?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så mange der nei...kom dit i to-tiden sammen med Överladdaren...møtte resten av gjengen og dro mot maliks på haslum og spiste....når vi var ved tryvann var det: bmw e28, bmw m5, skyline, 200sx s14, sunny gti-r, transporter med styling, a3, rød civic+++

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmøte kunne vært bedre. Men det var godt å komme seg ut litt ! :)

Mistet resten av dere på veien til maliks, og siden vi ikke visste hvor dere skulle, dro vi likeså greit hjem.

Plassen der oppe må da være en del bedre når snøen kommer!! :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Jeg var og spiste lunsj på Grand, så kom litt for sent, men uansett det står flere steder at man skulle holde på lenge, men når vi kom der var det ingen der....gidder ikke stoppe opp for å prate med 2 stykker....

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår