GFL Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Har muligens kjøpt meg en 87mod 190. Har aldri hatt 190 før så jeg lurer på et par ting. Går det å sette på den plastikken som er nederst på dørene og hele veien runt på nyere 190`er på en 87mod?? Mye hokkus pokkus??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190DTM Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Ikke mye hokkus pokkus. Jeg har gjort dette på min bil. Men i tillegg til deksler og fangere må du kjøpe plastklipps til 1500 kroner fra mercedes. Siter *Mercedes Benz 190E 2l 87mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Takk for svar. Vurderer å kjøpe en 87mod fra en på jobb men den ser jo litt "tam" synes jeg så jeg tror jeg må finne på noe tøft med den.Blir ikke bedre at den er HVIT heller da:) Utgiftene til deler er ikke det verste da jeg jobber på en Mercedes forhandler = innkjøpspris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg