EvilE30 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Siden det er så mange som sier at nitro går bedre enn elektro, og det er jo egentlig sant.. Så lagde jeg denne tråden for å vise litt hvor gromt det kan være med elektro. Dette er en 1/8 HPI Savage som vanligvis har en nitro motor på ca. 2.9hk, men den i videoen har en børsteløs motor på litt over 1hk men den er ikke akkurat treig for det;) Det blir nesten litt for extremt, men sykt morro!!Diskuter og legg gjærne ut videoer og bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmekker Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Den så jo faktisk ut til å kunne kjøres i motsettning til mange andre børsteløse 'der ute' på tuben som bare spinner og flipper rundt. Har akkurat solgt revo'n min siden jeg er inne i en heli periode(elektriks trex 450v2/500 for de som liker slikt) Men om jeg skal kjøpe meg en bil så blir det e-revo. Så deilig med elektro, særlig nå som motorer og batterier begynner å bli så bra. Jeg er ihvertfall ferdig med nitro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ferdig med nitro jeg og, hadde så problemer å starte bilene på vintern og har kjørt to motorer sure så de nesten ikke starter lenger. På bilen til en kompis må man dra med seg bilbatteri i en svær kasse for å starta rc'n, og så går det ikke lang tid før hele nabolaget glager på bråket:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmekker Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hehe, så ille er det vel ikke, lett å få de til å gå nogenlunde bra med litt tuning og huske å rense motoren for gml. fuel, det blir som sirupp om det får ligge inne 'der', da blir det rimlig surt å starte. Men bråk og fuel søl, frem med kompressor osv etter hver gang, elektro er digg igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvilE30 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Vurder å kjøpe en lignene type motor som den du ser på videoen, koster rundt $60-70 til min E-Savage. Til og med de som kjører aktivt sier at el egentlig er best:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg