Ghozt Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Sliter litt med el systemet på en jetta jeg akkurat har kjøpt meg. For når jeg skrur på hvindu pusserne og\eller vifta og blinker m lysa så kan jeg stoppe og starte dem... merkelig feil men, sånn er d. Noen som har noe tips på hva som er galt?? har tatt ut sikringstavla, men ser ikke noe unormalt m den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 dårlig joring kanskje ? sjekk jorings pungtene ? wierd feil Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghozt Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Fant feilen :) Dårlig kontakt i sikringstavla :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg